~ 日本 ~

はじめまして...

2010. szeptember 3., péntek

TWILIGHT?! -...-'

Tegnap hajnalban láttam egy tök béna cápás filmet...és tényleg tök béna volt! Valahogy az összes cápás film a maga nevében mind béna! De azért mégis szeretjük nézni...még ha a gyilkos cápa műanyagból van is és a vér sem igazi + az odagondolt félelem is csak egy amorf gondolat! X) Szóval érdekes módon szeretjük az ilyen filmeket...pedig az összesnek ugyanaz a vége...egy férfi és egy nő megmenekül a halál elől...és reménytelen szerelembe esnek majd tovább élnek amíg meg nem halnak! Vagy még az a variáció maradt ahol csak az egyik szerelmetes fél éli túl és a hátralévő életét önsajnálattal és mély depresszióval tölti el! Röviden ennyit a cápás filmekről...szeretjük őket! X)
Ezt már csak a vámpíros filmek és sorozatok tudják überelni! ÉS ISTENEM EMBEREK! A TWILLIGHT AZ EGY KALAP SZAMÓCA! (<--- már megint nem káromkodtam x) Ha én egyszer eltudnám mondani hogy mennyire utálom! És lehet hogy ezzel egyedül vagyok a korosztályomban...de esküszöm most a sok hülye csak azért van érte megveszve mert még életükben nem olvastak igazi mangát (képregényt) vagy esetleg egy jó könyvet...! Szégyen és gyalázat! -..- És a hab a tortán az...hogy az írónő azt mondta hogy isteni sugallatra írta meg... -...- Na mert ez tuti így van! És a Biblia elbújhat a Hargitán! És az író a Twillight sorozatokkal keresi magát rongyosra...ezek meg még megveszik! OMG mind egytől egyik bolondok! (és most tényleg nem érdekel kinek a lelkébe taposok bele...ez az én véleményem és EHHEZ MÉG JOGOM VAN!!!) A másik nagy "kedvencem" az a Vámpír naplók... azért ez már egy csöppet indigó szagú...! -..- Már alig várom hogy vége legyen! xD Többet én már nem vagyok hajlandó vámpíros történeteket olvasni vagy nézni!
És igen ha már itt tartunk a Vampire Knightot is utálom! És azt már a Tvájlájtos hülyeség előtt is utáltam! Ez megmagyarázhatatlan miért...talán azért mert tudom hogy lehetetlen...meg nem csipázom a shoujot sem! -..-
Csak pár sorozatot szeretek... :D Jóban rosszban (<-- húú tele van akcióval...:P) Doktor House,Született feleségek "Szülcsi Felcsi" xD Döglött akták meg a Szellemekkel suttogó izét is szoktam nézni..de azt általában csak akkor ha szerda este még nem vagyok álmos xD

Még a tegnapi nap folyamán ismét posztereztem a szobám! :D Kiraktam egy Larc En Cieles 1 LMC-s 1 Soul Eateres 1 Bleaches és 1 D a vámpírvadászosat (ezt csak azért mert a másik oldalán Girugämesh volt és az én nem szeretem :D) Most hogy már a falon lógnak úgy érzem boldog ember vagyok :D de még van 1 Finaly fantasieS poszterem....majd neki is szorítok helyet valahol :P

Ma hallottam a TVben hogy 3 gimis lányt tetten értek lopás közben majd fogdába zárták őket. Azt mondták hogy nagyon megviselte őket és hogy ezt bizonyítsa az egyik így nyilítkozott "(...) az unalom idegölő volt!" (<-- nem idéztem szó szerint...arra már nem emlékszem xD) De hogy őszinte legyek szerintem baromira nem hatotta meg ezt a lányt hogy gyakorlatilag börtönben volt..."unatkozott" És szerintem jól tették hogy fogdába zárták őket! PÉLDÁT KELL STATUÁLNI! És nem szabad engedni az új jogszabályból miszerint már a fiatalokat is belehet zárni ha épp tetten érik őket! Szerintem ez igenis jól van így! Ha hülye volt és lopott...akkor viselje a következményeit! ENNYI! Nagyon megviselte? KIT ÉRDEKEL! Majd legközelebb nem csinál ilyet! Eddig az volt a baj hogy sok a bűnöző fiatal...na majd most nem lesz! (vagy legalább is én bízom benne xD)
Meg már nem azért most azt hiszik hogy azzal megvan oldva a tanárverő diák esete hogy majdnem minden suliba beraknak egy polgárőrt? Ugyan... Ezek a kölykök általában olyan családból jönnek ahol csak segélyen élnek és dolgozni derogál! AZ A BAJ HOGY NINCS OLYAN EMBER A FEJESEK KÖZT AKI ISMERNÉ EZEKET A KÖRÜLMÉNYEKET...VAGY CSAK MAGÁT EZT AZ ÉLETFORMÁT! Ilyen ember soha sem lesz...manapság már mindenki pénzéhes és eltapossa a másikat! Az igazság már meghalt! És így megy tönkre az emberiség! Nem feltétlenül csak Magyarországon...

ÚRISTEN de elkalandoztam :D Tyhűűű :D Ha lenne hozzá elég erőm politikus lennék! :D De szerintem mire én odaérnék az emberek már annyira pesszimisták és megtörtek lennének hogy azt hinnék én is csak kamuzok és csak a pénzt nyúlom le! Amúgy az összes párt bekaphatja... :D De végül is mit tudok én? Semmit! Hisz a válságból is csak azt veszem észre hogy már megint drágább lett a péksüti! De én várom azt a napot mikor végre egy pizzás csigához -olcsón- jutok hozzá és a vonaton is ismét 100 forintért utazok 10 kilométert! :D

Holnap ha minden igaz jön velem Fruzsi városba! Gatyát kell szereznem a sulira xD + egy cipő sem ártana! Spórolni kell... :P amennyire csak tudok! :D


NADE most már tényleg kifogytam a témáimból! Csak hirtelen fellángolásból írtam! Az elején azt sem tudtam miért írok és csak írtam :D és a témák is maguktól jöttek! :D

Ui: Boccs a helyesírási hibákért :D


~BaiBai~ ^___^v

Ui2: szerintem ez az eddigi leghosszabb bejegyzés! :P

2 megjegyzés:

  1. Hát, ezzel a nézettel nem csak, hogy egyet értek, hanem sajnos igaz is.

    VálaszTörlés
  2. Na! Akkor már ketten vagyunk! "Szabadítsuk meg a világot a gonosztól...!" (:

    VálaszTörlés