~ 日本 ~

はじめまして...

2010. szeptember 10., péntek

Nincs cím...ez egy bejegyzés :D

Pont ma egy hete írtam utoljára a blogra! Szal' most jön a helyzet jelentés... Hétfőn elkezdődött a suli... és hát' nem nagyon csipázom. Gúnyolnak és rühell az osztály! D: X( De nem igazán tudok mit kezdeni vele... xD Van pár rendes tag közöttük azért! :D De most azért mert ők nem bírják az én búrám nem fogok összetörni (<-- ez de nyálas xD) Tegnap az egyik csaj azt mondta hogy engem meg kéne ölni ... most erre mit lehet mondani? Hát lehet próbálkozni! xD
Amúgy 43 liba van összezárva ... így lehetetlen elkerülni a konfliktusokat! Végül is ha őszinte akarok lenni nem igazán zavar hogy nem bírnak...hiszen vannak nekem barátaim sulin kívül! + merem remélni hogy a családom is csipáz! :D Szal' azt mondanak amit akarnak...én szinte észre se veszem! :P De fikázták már azt ahogy kinézek, a ruháimat és a hajamat is... na meg azt hogy én -jaPPán fan- vagyok... (Y) -..- most erre nem igazán tudok mit mondani... Minden ember egy külön világban él...ez van!

Voltam Fogorvosnál...megint! -....- és sikerült -már megint- túlélni! :D Az érzéstelenítő még mindig ugyanúgy fájt xD az nem változik .. :D Azt olvastam nem rég...hogy ma van az ÖNGYILKOSSÁG VILÁGNAPJA! Megtudtam azt is hogy Magyarországon évente több mint 3000 ember lesz öngyilkos....de a próbálkozók száma ennek a 3szorosa is lehet...! Azért ez egy csöppet ... D: Érdekesnek tartom azt hogy egy ember elveszi magától a saját életét... Én úgy vélem hogy azért vannak az akadályok hogy azok az ember jellemét formálják! Amúgy az öngyilkosok majdnem két harmada depressziós... Szerintem én nem lennék képes megölni magam....valószínűleg félnék! O:

Mostanában szeretem olvasgatni a régi nagy színészek önéletrajzát... :D (Ruttkai Éva,Latinovits Zoltán,Blaha Lujza,Jászai Mari) Amúgy szeretek színházba járni...csak az a baj hogy évente maximum 2-3szor megyek...illetve mehetek xD az is sulival xD Mint magánember még nem mentem....nincs aki jöjjön velem! -..- (Y) De majd egyszer! :D


NADE ennyit mára...így is csupa-csupa értelmes és "összefüggő" dolgokról írogattam xD

Ui: nem igazán fejeztem be ezt a bejegyzést...elcsépeltem! Elnézést kérek! :D


~BaiBai~ ^____^v

2 megjegyzés:

  1. 1 hét alatt azért szerintem nem lehet megismerni egy embert, meg, ha csak azért lenéznek, mint ahogy kinézel, akkor elég szánalmasok, és agyilag az ovisok szintjén állnak. Meg aki szerint egy másik embert meg kellene ölni az be van csavarodva, vagy részeg. (még ha poénnak is szánja, idővel meg fogja tanulni, hogy nem kéne ezzel viccelődni, ha még nem fogta fel ép ésszel)

    Nem tudtam, hogy ilyen öngyilkosság világnap is van... bár elég értelmetlennek tartom az öngyilkosságot (mivel a karma és a reinkarnáció elméletét tanulmányozom). Így csak azt tudom, hogy az ő életük, de ezzel nem fog semmi sem jobb lenni, hanem újra kezdődik, és a gondot előbb utóbb meg kell oldaniuk.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem sem gondolta végig mint mond...lehet csak jó pofa akart lenni....de ez elég alpári volt! Ezek után ezzel az osztálytársammal nem igen fogok jó pofizni...történjék bármi! Ezt megjegyeztem!

    Hogy őszinte legyek a pár évvel korábbi énem lehet hogy nem tántorodott volna el az öngyilkosság gondolatától...de most már így -idősebb- fejjel eszem ágába nem jutna!

    VálaszTörlés