~ 日本 ~

はじめまして...

2010. szeptember 2., csütörtök

ERROR! Születés nap! D: Csöpög... Inkább ne olvasd el!

Aha öregszem én is! De kit izgat...most hogy már betöltöttem a 15öt ... rózsaszín lett a világ és minden "übcsi szupcsi"! A NAGY FRANCOKAT! -..- Nem változott semmi..és szerintem én sem... ami azért szomorú dolog... Idén tortám sem volt ... (aminek nagyon örülök...utálom a tortákat) Ha őszinte akarok lenni ... nem szeretem a születés napom! Nem is emlékszem rá...de mégis ünnepelni kell! Ez tiszta szr... -..- És az tök durva hogy csak akkor jutok eszükbe ha belépnek iwiwre... egyébként az sem izgatja őket élek e még! De mégis ők a "barátaim" ... ez is egy fura dolog ... én éppen ezért soha nem szoktam iwiw üzifalra írni hogy "Boldog születés napot XY..." ez tiszta kamu...

Kezdem azt hinni...hogy Kingi lassan de biztosan elfogja felejteni a jelenlétem... Új barátai lesznek és mi már nem fogunk többet találkozni...de ha találkozunk is majd...az már nem lesz a régi!

Azt hiszem előbb-utóbb de Lilla is megtalálja a saját szellemét és neki is új barátai lesznek...és én szintén eltűnök! Lehet hogy ennek így kell majd lenni-e... Egyenlőre még nem tudom hogy bánjam-e... vagy ne! Lehet hogy erre van szükségem azért hogy fejlődjön a személyiségem....nem tudom! De hát előbb vagy utóbb ez is elmúlik... erről szól ez az egész!

Őszinte leszek én pont ettől rettegek!Én egyáltalán nem akarom hogy elfelejtsenek és csak akkor írjanak rám amikor éppen belém botlanak az iwiwen (<--- ez annyira ciki D: ) Ez igazságtalanság!!! NEM CSIPÁZOM! -..-

De jöjjön aminek jönnie kell...úgyis kibírom! És ugye "amíg nem öl meg...megerősít!" :D :D :D :D
Azt hiszem végeredményben mégis csak az optimista lényem rángat kis a szamócaléből (<-- mondhattam volna csúnya szót is...de most türtőztetem magam..leszokóban vagyok xD) a lényeg tehát az hogy valószínűleg optimista vagyok....vagy mi! :P


Ma egész nap annyira unatkoztam! -..- tiszta szégyen de már a füzeteimet vonalazom D: (NEM! ez nem dedós...csak én úgy jobban szeretem) :D Délután Fruzsi és a barátja Petike + az osztálytársuk Anett (most találkoztam vele először :D) Átjöttek egy olyannal hogy "Boldog szülinapot" ... kicsit beégtem mert én éppen elmerültem egy tükitojás kellős közepén a csillagos Miki egeres pizsamámban...és hát igen csak nagyot néztem mikor 3om alak megjelenik előttem! ... HuhH D: Kisnagy zavaromban mikor megkérdezték hanyadik szülinapom a válasz : 9 ... ENNYI! ez volt a 9. születés napom xD Gondolom mit gondolhatott rólam szegény lány...gyönyörű egy első benyomás volt! Egy bozótos csillagos Miki egeres pizsamás tükitojásos egyed...aki értelmetlen választ ad! hm... -Tuti csipázta a búrám!- (Y) X) Amúgy normális nőszemélynek tűnt (: ... Remélem hamar elfelejti! ... :P :D

Lassan fél 1 (este...hajnal) de még nem igazán vagyok álmos! Szerintem ez a bejegyzés lesz az eddigi blogbejegyzések között a legnyálasabb! xD áhh de ciki D: :D De most hogy így jobban rátekintettem az eddigiekre...az augusztus volt a legtermékenyebb xD ... még nem tudom hogy milyen lesz a szeptember...de ez attól függ milyen kedvem lesz C: Majd ha blogolni akarok akkor blogolok...vagy ha csak írni akkor írok....de az is lehet hogy csak unatkozom...xD és azért írok majd! :D :P (Y) Nagyon tuti... :D

NADE ennyi voltam mára! Már 15 évesen távozom a kibertérből!(<-- lehet most hülyeséget mondtam...de kit érdekel! :D) :D (:

Ui: megint nem ellenőriztem át a helyesírási hibákat...Gomen!



~BaiBai~ ^____^v

2 megjegyzés:

  1. Na igen, ez így megy, ha a régi barátok nem járnak össze, akkor lesznek nekik új barátaik, és a régi barátok bár nem merülnek feledésbe, de talán már nem is fognak többet találkozni, hacsak nem keresik egymást. Azonban nem mind1, hogy kit nevezünk "barátnak", ugyanis kinek mit jelent ugye ez a szó...

    (az iwiw-es üzenőfalos bigyó valóban kamu, mert mi van, ha 1 hónappal el van írva a születési dátum? (direkt XD), de egyeseket már az iwiw-en sem keresik :D)

    Egyébként Sok Boldog Születésnapot! :D
    Nyugi, nem vagy egyedül legutóbb nekem is gondolkoznom kellett, hogy hány éves is lettem XD
    Én a névnapot jobban utálom.

    VálaszTörlés
  2. Oh nagyon szépen köszönöm! :D No igen a névnapom szem szeretem! :/ május 22. néha van hogy elfelejtem! :D Az iwiwüzifal az egy nagy rakást lótáp! (<--- most sem káromkodtam :D)

    VálaszTörlés