~ 日本 ~

はじめまして...

2010. szeptember 1., szerda

Shhhulli 2010 D: ? (Y) :P

Tyűűha.... voltam suliba...! Túléltem :P Végül is tök jó volt! Csak azért az egy kicsit durva hogy 42fős (vagy több ???) az osztály! O: De úgy nem tűnnek rossz arcoknak...vagy kitudja...de ez majd még elválik! :P Az évnyitón alig találtam meg az osztályomat...de végül megtaláltam :D 7en buktak hozzánk... nagyonjó -..-v
Egy embert sem ismerek az osztályból...de az 1es csoportba kerültem. Azt hallottam hogy a tesitanár olyan szigorú mint egy katona (nos ha ez így van akkor valószínűleg még év vége előtt elpatkolok) (Y) :D Nem nagyon csipázom a tesit...nem szeretek futni és kosarazni sem távolt ugrani.A kislabdád 20 métertől tovább nem dobom. 700 métert 5 perc alatt futom le (futom? ...) Inkább nem folytatom hogy miért nem vagyok a tesi órák gyöngye...! :P Lehet nem fog csipázni a tesitanár... O: hopikaaa :P
De azt hiszem az osztályfőnök szimpatikus :D:D:D Az osztályban kicsit sok a Rita... ezt még meg kell szoknom...de nem tetszik D: + még a Német tanár is Rita! O: ... ezzel a dologgal még megkel barátkoznom! :P Ma szinte egész nap esett...nálam meg nem volt esernyő...egy csöppet eláztam....de végül anyával jöttem haza :D
Itthon hamar bealudtam mivel este (ill.hajnalban) fél 4kor aludtam el és fél7kor keltem...úgyhogy délután inkább durmoltam..:D olyan 3tól este fél 8ig :D
Kicsit kíváncsi vagyok már a hétfőre...akkor megyünk rendesen suliba! :P Most azért még 4 napot lazulok! :D
Lilla írt msnen "Rita hiiáááánnnnnyzooool!" :P Hát tudod ... :D Egy kicsit talán ő is nekem...de hát előbb utóbb önállósodnom kell :P Meg hát nem vagyunk annyira mesze az ÉVISZ nincs annyira mesze...annyira :P
Mindjárt fél 11 (este) néztem a Jóban rosszbant,Doktor Houset...most meg majd a Született feleségeket (áliász szülcsi felcsi) <---- OMG xD (Y) LoL :P

NADE mivel már elkezdődött a -Szülcsi felcsi- most offolok! :P

Ui: nem néztem át a helyesírási hibákat...bocsi C:


~BaiBai~ ^__^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése