~ 日本 ~

はじめまして...

2010. augusztus 30., hétfő

Pamut zokni...:P

És igen...ma volt az utolsó hétfő amit nem utáltam...jövőhéten már átkozni fogom a napot hogy suliba kell menni! De ma...ma még nem! Ma még szeretem :D És ma voltunk Lillával az egyenruhájáért és utána "shoppingoltunk" (<-- csakhogy szlengeljek egy kicsit) Vettem egy tök tuti gatyót....olyan mintha farmer lenne...de nem mert ez inkább cicanadrág... de annyira de annyira *-* Tök tuti... és kényelmes (ami azért nem egy elhanyagolható szempont:D) + 2 felsőt...egy kéket és egy szürkés kéket (csak a változatosság kedvéért! :D) de nekem nagyon bejön :D és az a lényeg! :P
Mostanában kezdek félni a pamut zoknis asszonyoktól (olyan asszony aki szinte már megver...csak azért hogy vegyél tőle "igazi" pamut zoknit) <-- az ilyet nem szeretem...mert ugyan majd pont suliba menet fogok pamut zoknit venni...meg különben is MINEK KÉNE NEKEM PAMUT ZOKNI? Van elég köszönöm!

Csinálják az utat a Keletnél...majdnem elütött egy teher autó...Még mindig nincs tolltartóm...nem süt a nap...nincs meleg (hál'stennek)...fáj a lábujjam és egy kicsit parázok a suli miatt.

Suli.... haaaaaaaaah kicsit félek...de már menni szeretnék :D Kíváncsi vagyok már..:P

Ismét láttam egy tök ari srácot...Lilla évfolyam társa :D Megint első látásra szerelem volt....és már megint engem nem vettek észre... Stílust kell váltanom...(illetve...nincs is stílusom..lehet ez a gáz) vagy csak egyszerűen én nem vagyok bejövős! :P Nem gáz...má' nem izgat ...


NADE ennyi voltam mára...megyek stílust keresni (de szerintem ez kudarc lesz de... kit izgat?! O: :D:D:D)

Ui: Most sem néztem át a helyesírási hibákat...bocsi (:


~BaiBai~ ^___^v

4 megjegyzés:

  1. Engem a plázában 'vert' majdnem meg egy asszony, mert nem vettem tőle parfümöt :D

    VálaszTörlés
  2. Parfüm? Azért az sem semmi! De ha borotva árus az asszony...na attól aztán tényleg lehet rettegni! Az talán ha nagyon begurul még ki is nyír...O:
    Hihetetlen milyen asszonyok vannak! :P

    VálaszTörlés
  3. Remegő kezű borotvaárus :D (még jó, hogy nem konyhakéseket árul) XD

    VálaszTörlés