~ 日本 ~

はじめまして...

2010. szeptember 12., vasárnap

Hétfő -...-

Holnap megint elkezdődik egy hét...jajj félek egy kicsit...remélem nem fognak cseszegetni! Inkább észre se vegyenek ... az lenne a legjobb! -..- Amúgy felvett 2 osztálytársam msnre...ők jó arcoknak tűnek! Csipázom őket! :D
Olvasgattam a matek könyvet és rá kellett jönnöm arra...hogy keményen össze kell szednem magam ahhoz hogy értsem xD Mentem is ma délután Fruzsi unokatesómhoz hogy segítsen már... ő el is magyarázta..."Ez csak akkor érted meg ha megtanulod a szabályokat!" Szóval röviden el kell majd kezdenem igen erősen szabályokat és kifejezéseket magolni! X) Óhh de ha ez kell majd a 427 ponthoz akkor ha beledöglök is de mindent megteszek hogy jobb legyek! :D Amúgy 427 pont azért kell hogy felvegyenek Japán szakra... egy csöppet magas... és lövésem sincs hogy csinálom majd....de azért megpróbálom a lehetetlen! :D Holnap lesz gyakorlatom :D 3 óra! Előtte pedig német,irodalom és ofőő! :D

NADE annyi mindenről akartam írni...de nem írok mert kifutottam az időből már lassan fél 11 (este) xD és holnap korán kelek! + még hajat is kell vasalni! :P Kövi bejegyzés talán péntek,hétvége felé várható...még nem tudom biztosan...ez hangulat függő :D Remélem jó idő lesz...már unom az esernyőt :D


~BaiBai~ ^____^v

2 megjegyzés:

  1. A felvi.hu-n kicsit játszottam a pontszámítóval, mindenhova beírtam ötöst, az érettségire pedig 100%-okat, így is csak 400 pontot tudok kikalkulálni, ezt nem értem, help :D

    ...addig ezt gondoltam, míg hozzá nem adtam egy középfokú japán nyelvvizsgát és voálá...

    Már nem azért, de ez kegyetlenül magas ponthatár, szín ötösnek kell lenni mindenből, és rendelkezni kell nyelvvizsgával, vagy mással, ami plusz pontokat ad.

    ...csak azt tudom mondani, hogy HAJRÁ!! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! De tényleg szívás....szenvedés lesz! -...- De már csak azért is :D

    VálaszTörlés