~ 日本 ~

はじめまして...

2010. szeptember 19., vasárnap

1....7 alatt :P

Hétfőn elmentem a suliba....nem volt semmi extra...megpróbáltam eltekinteni a kisebb-nagyobb atrocitásoktól...helyenként sikerült....helyenként nem! :P Még aznap délután főellenségemet,nevezzük Knak xD Megpofozta egy cigánycsaj a buszon! :D De én azt mondom jól tette az a nőszemély hogy felpofozta :D Mert tömeg volt a buszon és K meg foglalta a helyet...ezt megunta -csaj- és leült... ekkor K elkezdett -pofázni- ez addig fajult míg lecigányozta...akkor lendületből kapott egy orbitális nagy pofont :D (megjegyzem én a pofotosztólány hátánál ültem egymagam és rettegtem hogy én is kapok egyet...de hál'stennek nem kaptam :D) Aztán a kötöszködés tovább folytatódott megint jött a "cigány" szó amit ismét egy jól megérdemelt pofon követett...de K még a második esetből sem tanult...csak a negyedik pofonnál halgatott el...illetve akkor riasztotta telefonon a mutert hogy "jajj megpofoztak a buszon" (azt elfelejtette megemlíteni hogy ő volt a hülye mert kötekedett) Az utazás további hátralévőrészében csend volt...egészen addig amíg a -mi- buszmegállónkba nem értünk...ott ugyanis K megbokrosodott muterja felment a buszra majd szétkapta szegény cigánycsajt...verekedtek....ordibáltak...köpködtek (mi persze a buszmegállóból néztük az eseménysorozatot... merthát.. emberi hülyeség, ugye?) Kicsit döbbenten ámbár mégis kacagva néztük mi történik... Egyszerűen elképesztő hogy K milyen önző,beképzelt és -köcsög- ... Amúgy a cigánycsajról még annyit hogy nagyon rendes egyébként...mert amikor szálltam le és egy kicsit megütöttem a táskámmal elnézést kértem ő erre csak annyit mondott mosolyogva hogy semmi baj....szal nem tűnt rossz arcnak...csak hát K az mindenkiből csak a negatívumokat tudja kihozni....a muterjával együtt! (most megjegyezném azt hogy okkal utálom Kt... ugyanis őt szinte mindenki utálja...a személyisége miatt + azért is mert csak azt a bizonyost tudja csak keverni!) Bár mondjuk Gergő rendesen bele van hullva... de én nem tudom hogy mit lát benne :O (ezzel a véleménnyel nem vagyok egyedül) Ennyi volt a hétfő :D

Kedd...nem nagyon emlékszem rá... de tuti megint csesztettek -..-

Szerda... a suli ugyanolyan volt...délután azonban mikor a buszra vártam elkapták a karom és oda állítottak egy kirakathoz...nem igazán tudtam még feldolgozni hogy mi történt...De amikor megláttam egy fickó kezében egy fényképezőgépet...már majdhogynem összeállt a kép...(de ténylegesen csak csütörtökön esett le) még szerdán (aszem) xD mentem Lillához a ÉVISZbe...bementünk a koliba...utána vásárolni.Vettem húgomnak egy tök cuki fehér alapon epres tornacipőt :D egyszerűen nem tudtam otthagyni :D Majd tipli a buszhoz és ennyi volt a szerda :D

Csütörtök reggel együtt mentem Lillával a suliba ill. ő gyakorlatra ment a Derkovitsra... :D és meg a suliba -..- Elkísértem ... egész úton olyan sírhatnékom volt ... mikor beértünk a -műhelybe- elköszöntem és mentem a tudás templomába... Osztálytársam már egyből azzal fogadt hogy "sztár vagy".... és igen... benne voltam a megyei napilapban...köszönöm Kelet-Magyarország! -..- :D Hogy őszinte legyek hiányzott mint egy falat kenyér! -..- De ezt már nem lehetett megmásítani...jöjjön az aminek jönni e kell és hát jött is .... csak nem csütörtökön!

Péntek ... a hír eljutott a zsarnokom fülébe is...egész nap azt hallgattam hogy "deszrrr" -..- de nem igazán izgatott...ugyanis pénteken véget ért az összesen két hetes Wesselényis pályafutásom...hivatalosan is menekült lettem :D Hétfőtől másik suliban kezdek...Remélem a legjobbakat...bár még könyvem nincs...megkell majd még venni -..- szegény anyám! Tudom hogy az én hibám... a francba .... Még pénteken voltam az ÉVISZben a verébavatón...Lilla mondta menjek el nézzem meg...én meg úgyis ráértem...csak 3 órám volt :D Neki tök jófej osztálytársai vannak :D

Ez történt röviden a héten :D Nemrég töltöttem le a The Hated Tomorrow új számát...a Zöldet xD :D:D:D csipázom :D Tegnap este voltunk kint páran a pályán...Gergő beszólt...rosszul esett szal' leléptem... olyan fél8 körül...hazajöttem... egy gyors zuhany utána néztem az IKKSZ faktort xD Hát az is nagyon kell -..- aztán Megasztár X) Végül is megnéztem...de már alig vártam hogy aludjak... (X Ma reggel olyan 10 környékén ébredtem...(Y) Gépeztem és vártam hogy kész legyen a kaja xD :D Lassan most lesz 1 óra...még mára terveztem egy körömfestést...mert hát holnap jelenésem lesz xD Arra pedig készülni kell :D Kicsit félek hogy rosszul fog elsülni... -__-

NADE szerintem ennyi lesz mára...legközelebb nem tudom mikor leszek...talán az is megint hétvége lesz...most pedig lépek lakkozni! :D

Ui:Bocsi a helyesírási hibákért és a szóismétlésért! :P


~BaiBai~ ^___^v

4 megjegyzés:

  1. d(O_O)b

    Itt a szomszéd megye valamennyivel biztonságosabb buszozás szempontjából. ^^

    Meg nálatok a fotósok nagyon kattogtatósak o_o (és meg is sértik a személyiségi jogokat)

    Szegény K-t már sajnálni lehet, annyira nem életre való :D

    VálaszTörlés
  2. K az... csak K figyelmen kívül kell hagyni :D
    A személyiségi jogaim már egy ideje alulról szagolják azt a bizonyost ... én úgy veszem észre -..-" :D de nincs mit tenni ...

    Szomszéd? :D Csak nem BAZ megye? :D

    VálaszTörlés
  3. Tenni azt mindig lehet ellene, ne hagyd magad ^^

    Nem BAZ, hanem HB :)

    VálaszTörlés
  4. HB? ... Járok arrafelé :D Dorogon :D (Y) :D Kicsi a világ...! :P (:

    VálaszTörlés