~ 日本 ~

はじめまして...

2010. október 6., szerda

! ...RE... !

Jelzem még élek! :D Nem tűntem el...csak nem is volt nagyon időm...meghát lusta is voltam....de hát ez van amikor a -lustatetű- effektus beindul! :P Most nem írok sokat...csak beugrottam írni....hogy majd írok! xD Kb.... hétvége felé....lesz miről :D A péntek kemény lesz...reggel fogorvos utána sebészet...jajjaj...-..-' Hnap csütörtök... lesz 6órám .... fél2re simán végzek...utána busz haza :D kettő negyvenkor...addig meg csak tengődök...
Jut eszembe .... ma elhagytam az esernyőmet -..-' még nem meséltem itthon...ameddig lehet szerintem ezt titkolni is fogom! x) De ha reggel szakadni fog....fogalmam sincs mihez kezdek majd...! -..-'
Kövi bejegyzésben tervezem hogy sulis élményeimet vetem "papírra" xD meg úgy általában a napokat.... már amelyikre emlékszem! :D

NADE most ennyire futotta! :P


~BaiBai~ ^___^v

6 megjegyzés:

  1. Én mióta megsemmisítettem vagy 4-5db esernyőt, azóta maradok inkább a kapucninál :D

    VálaszTörlés
  2. Kapucni? ... Az nem jó...elázik a hajam xD (tapasztalat) és hát mivel vasalt....begöndörödik! -..-" :P

    VálaszTörlés
  3. SOHA! xD
    Egyszer vettem fel ilyet....hát...volt rá találószó! xD Éltek is vele páran! xD

    VálaszTörlés
  4. Ó de még milyen menő! :D A piros átlátszó volt az igazi... :P

    VálaszTörlés