~ 日本 ~

はじめまして...

2010. augusztus 13., péntek

Unalom... -__-

Ahhoz képest hogy azt mondták hogy ma esni fog....igen erősen meleg van X( Emellett unalom van... Ma felkeltem hajnalban....aztán vissza aludtam xD Majd fél 11kor ébredtem! :D
Tegnap töltöttem le Rómeó vérzik - et xD (<--- megaszondás xD) Aztán még tegnap beszéltük Kingivel,hogy jövő nyáron le kéne menni 4 napra hegyaljára...:D Ezt ki kell eszközölni :D Amúgy most csak unalomból írok xD Nincs különösebb mondanivalóm! :D Tegnap megnéztem a Corpse Demon 5. részét az additson.... *-* annyira jó.... sorra hal meg mindenki...:O Szegény Thoru chan is... X( pedig azt reméltem ő megmarad...de nem így lett.... A rész végén végre kinyírták azt a "lángosképű" idiótát....nem tom a nevét xD Már hétfő óta rendszeresen nézem a Mentalistát...de tegnap inkább a Dr. Hause-t néztem xD Nem igazán tudok dönteni hogy melyiket nézzem...:O:D Most láttam hogy már megjelent a Mondo és az AS.... be kell szereznem! :D


NADE lépek! :D

Ui: nem néztem vissza a helyesírási hibákat...boccs! :D


~BaiBai~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése