~ 日本 ~

はじめまして...

2010. augusztus 9., hétfő

Kisbejegyzés! :D

Nem rég keltem fel...most 8:23 van! :D Amúgy a blogon nem tudom beállítani az "időzónát" vagy mi a szöszt! :D De már nem nagyon izgat....:P Annyira meleg van.... --___--' megdöglök....Befejeztem az Ichiban Ushiro No Daimaou c. animot! ....a végén kinyírták az istent! (a rendszert) :D Faja volt! :D
Tegnap átslisszoltam Keriékhez....:D Aztán haza jöttem....találtam paradicsomot *-* de finoooooom *-* Este nagyon hamar elaludtam...már 7kor! :P :D Reggel (hajnal) pedig 3:40 kor ébredtem...de vissza aludtam...7-ig! :D Csinálni kéne már valami értelmeset....egész nyáron csak punnyadtammm....X)


NADE most megyek és felkutatom az életértelmét! :D



Ui: ez most ilyen kis kúrta bejegyzést lett....ez van.......szprájt! :D


~BaiBai~ ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése