~ 日本 ~

はじめまして...

2010. augusztus 16., hétfő

Epic High

Tegnap már megint szakadt Észak - Keleten....de mi ismét túléltük! :D Leszámítva azt hogy este 6tól hajnal 1ig nem volt áram...Én unalmamban olvastam...Gondoltam bele olvasok az Odüsszeiába ... de felsültem... amikor megláttam a görög neveket... tudtam hogy nem fogom elolvasni! :D Ezért helyette inkább Ősi magyar történeteket olvastam...:P Most lehet röhögni....de én szeretném tudni hol vannak a gyökereim...:D Olyan éjfél körül néztem a csillagokat :D és láttam hullócsillagokat is... na meg pár repülőt amiről azt hittem csillag... :D Aztán fél egy körül úgy gondoltam hogy ideje aludni....Zenét hallgattam....Epic High...Kara,Super Junior,Maximum the Hormone,One ok Rock,Wakeshima Kannon,SS501,MBLAQ ami épp a telón volt :D Japántól Koreáig minden :D Na meg persze magyar... Rómeó vérzik,Road,Jack Jack! :D 1kor már szinte aludtam...amikor hirtelen világosság...égve hagytam a villanyt....vissza jött az áram :P Majd lekapcsoltam és aludtam tovább! :D

Tegnap regiztem IWFW-n :D Mert beszéltem Enikővel msnen....és küldött meghívót...A myvipemet töröltem...tök felesleges! Az iwiwet meghagytam :D Tegnap óta nem eszem kenyeret! Eldöntöttem mert az is felesleges... :D

Mától anya kórházban van...de csütörtökön azt mondta hogy már jön haza...remélem! Tesómmal ha mind igaz kedden megyünk Dorogra...C:

Ma még szinte semmit sem csináltam....de lehet nem is fogok :D Egy lusta tetű vagyok ... X) Valahogy nem nagyon csipázom hogy most ennyire meleg van... -_- Ha ez így fog folytatódni....lehet hogy szublimálni fogok :P Nincs kizárva...

NADE fellépek még az additsra utána offolok! :D

Ui:nem néztem meg van e helyesírási hiba...bocs :D


~BaiBai~

2 megjegyzés:

  1. Már elég sok ilyen ismerősös oldal van, erről a IWFW-ről még nem is hallottam. ^^

    VálaszTörlés
  2. Eddig még én sem hallottam róla....eddig! :D Egy csöppet lemaradtam...:P:D

    VálaszTörlés