~ 日本 ~

はじめまして...

2010. augusztus 27., péntek

Shhhulllli :D :O D: ...

Uccsó bejegyzésem vasárnap volt. Most péntek van :D Az előbb leakartam írni hogy mi történt hétfőn....de egyszerűen nem jut eszembe semmi X) (Y) de a keddel is így vagyok...Kivéve a szerdát nem tudtam kiverni a fejemből,mert szerdán mentem a könyvekért Lillával meg Beával...A sulim előtt elmentünk az ÉVISZ be Lilla könyveiért...ott olyan hamar sorra kerültünk...bezzeg a Wesselényiben...simán vártunk egy órát.És mikor sorra kerültünk kiderült hogy ugyan olyan lesz a német könyvem mint a 8.os xD azt mondtam is hogy én azt nem kérem....mert már van belőle! :P De milyen jó már....ki van töltve....megvan tanulva (Y)karaj(Y) :D Lilla azt mondta hogy olyan a Wesselényi mint egy börtön...ez van xD Na miután megkaptam a könyveket (no meg kifizettem) utána elmentünk írószert venni....nem volt elég hogy 20 kilóval a hátamon cammogok....de még az a gyökér cipő feltörte is a lábam -.- Mindent tudtam venni csak éppen azt nem ami fontos lett volna xD Táska és tolltartó az nuku... -.- Meglepődve konstatáltam hogy az írószerben egyre több a Narutós és Dragon Ball os füzet (db/460ft) én azért vettem egy Narutósat...ne mondják már azt hogy nem vagyon Anime fan (bár a Narutót már rég nem nézem....de kit izgat) Vettem könyvborítót azt a fólia izét is...csak keveset... és itthon amikor fedtem a könyveket...akkor volt gáz xD De ezt is megoldottam :D tavalyról még úgyis maradt pár...csak annak egy csöppet másabb a tapintása...fele ilyen lett fele olyan a könyveknek :/ :D De jó van az úgy! :D Aztán mikor végeztünk Lillával leültünk csövelni a K&H bank elé...mivel meg kellett várni Beát meg a barátját...és csak ott volt árnyék na! :D Aztán amikor ütköztünk akkor mentünk mekibe (bár én kínaira szavaztam...de az ellenzék többségben volt) szal mekiztek...de én nem vettem ott semmit....túl fukar vagyok xD meg amúgy sem szeressem..:P (már) Inkább akkor kínai ahol 400ftért akkora adagot adnak mint a fejed :D:D:D Ezek után mentünk és leültünk egy árnyékos padra közel a búza térhez...hogy ha jön a busz hamar ott legyünk....szal ültünk a padon és mellettünk (meg szemben) nem messze ott aludtak a csövesek...az egyik fel kelt és odajött hozzánk és azt kérdi "Nincs egy szál cigitek?" HÁT ÚGY NÉZEK ÉN KI MINT EGY GYÁR KÉMÉNY?! de mondtuk hogy nincs és tovább ment. Aztán mentünk a buszmegállóba 2:26kor jött a busz és mi szépen elporoszkáltunk a naplementében.... (majdnem xD)
Az ÉVISZben láttam egy srácot...hát ez tuti szerelem volt első látásra xD csak már megint engem nem vettek észre...D: :D Amikor hazaértem...utána nem sokkal mentünk is vissza a városba anyával..:D mert láttam egy táskát...de nem vettem meg xD szal visszamentem megvettem...+ ajándék tornazsák :D És úúúríísten! Mióta adnak használati útmutatót egy Nike táskához?! :O Melyik az a kretén aki nem tudja hogy kell használni?! :O Ismét hazafelé...vettünk kínai juppé :D Aztán este pedig kimentem a pályára olyan 8 körül jött Lilla is és horror filmet néztünk. Sokan voltunk Hanu,Matefiu,Német,Bena és dani + Lilla és jómagam :D:D:D (mostanában így lejárunk a pályára és az esőházban filmet nézünk laptopon xD) Az esőház (Rainhouse) az a pálya mellett egy nagykis kuckó :D van ott minden...még áram is :D Kaptunk kulcsot hozzá...bár elhagytunk...xD Este már nem tudom mikor csámborogtam haza :D
Már tele van a tököm ezzel a könyvfedéssel meg füzetekkel meg ezekkel a sulis dolgokkal...1 napig fedtem a könyveket...aztán a füzeteket(mondjuk ez tényleg baromi nehéz volt xD) Most akkora kupi van a szobámban... már szinte szégyenlem xD Rendet kell raknom...!
Nem tudom...de lehet hogy ma este is kimegyünk egyet a pályára filmezni :D


NADE mivel nem rég keltem (13:28) és még nem reggeliztem... most offolok! :D Majd még jelentkezem!


Ui: nem néztem át a helyesírási hibákat + szóismétléseket! Bocsi! :D


~BaiBai~ ^___^v

4 megjegyzés:

  1. lol, Dragon Ball-os füzet, hol élnek ezek... minimum már egy Death Note-osra számítana az ember.
    A McDonald's meg azoknak van, akik fogyóznak és a kevésért is sokat szeretnek költeni... :D
    Táskához használati utasítás? XD (a mosási hőmérséklet még hagyján, na de az, hogy hogyan kell használni... XD)

    VálaszTörlés
  2. Ez van... dinamikusan fejlődik az emberiség! :P Pár év és már azt sem fogjuk tudni hogy kell bekötni a cipőfűzőt (persze ha van nálunk használati utasítás...az már mindjárt más) (Y) C:

    VálaszTörlés
  3. A számítógép bekapcsolásához már szakember fog kelleni XD

    VálaszTörlés
  4. Számítógép? Bottal fogják piszkálni hogy Miaz? De ha már van használati utasítás...(vagy szakember) az már mindjárt más! :P

    VálaszTörlés