~ 日本 ~

はじめまして...

2010. augusztus 22., vasárnap

Nonverse! :D

Vasárnap van! A punnyadás hivatalos napja! :D És én már megint nem csináltam semmi említésre méltót! :D ez van...:P Tegnap meg tegnap előtt este (Y) kimentünk sétálni egy páran :D Ennek örömére a szúnyogok százával kóstoltak meg -.- De szerintem ha én is szúnyog lennék....akkor naná hogy mindenkit meg csípnék...már csak azért is hogy élni tudjak! :D De tuti csipáznám....amíg lenem csapnak :P Már két napja rendszeresen eljárok focizni (áliász rettegek a kapuban hogy nekem rúgják a labdát) X) De tényleg....valahogy mindig én keveredek a kapuba...pedig azt annyira nem szeretem! :P

Mostanában igen erősen gondolkozom azon...hogy hogy a fenébe fogok 4 év alatt 2 nyelvvizsgát letenni?! :O Fogalmam sincs! Mivel csak egy nyelvet tanulok! De megoldom! :D Azért muszáj beszereznem 2 nyelvvizsgát mert japánszakra az a minimum :O:O:O:D OMG én erről eddig miért nem tudtam?! na mind1 nem gáz....majd kieszközölöm! :D


NADE Kingi az előbb mondta hogy hallgassak Nonverse-t! Úgyhogy most lépek és rákeresek "jutyubon" (<--- dehülye! senki se mondja így! xD)


~BaiBai~ ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése