~ 日本 ~

はじめまして...

2010. augusztus 19., csütörtök

"G dúrban zúgják a fákon a kabócák..." (:

Tegnap este jöttem haza tesómmal Hajdúdorogról.Tök jó kis város...:D csipáztam :D Kemény 2 napot töltöttünk ott (Y) de még tuti megyünk! :D Kedden indultunk....odafelé beugrottunk mamáékhoz...mamánál találtam egy csomókönyvet... *-* Stephen King,Alexandre Dumas,Thomas Fidson,Barbara Delinsky,James Thayer... A Stephen Kingnek nagyon örültem..:D A könyveket szépen el is kunyiztam...:D és meg kaptam :D Majd elolvasom őket :D Tegnap elkezdtem olvasni a Végítélet első kötetét Kingtől :D csipesz :D Kedden délután voltunk strandon....:D Hugi az egyből a nagymedencébe ment :D Tegnap pedig állatkertbe mentünk...:D SóstóZoo :D Bementünk az Ónecáriumba....láttunk egy hatalmas cápát...a többihez képest tényleg nagy volt...:D Aztán benéztünk a Zöldpiramisba is :D Indonéz ház....vagy mi :D tök jó volt :D Volt krokodil....annyiféle halat láttam....Fugut (gömbhal) Bohóchalat meg azt a kék halalt a Némóból :D xD A bohóchal tök pici...akkora mint a kisujjam :O:D nagyon érdekes volt *-* Megnéztük még a Varánuszokat is....éppen etették őket :O:D tök jó volt X)
Elsétáltunk az elefántokhoz....és azt hiszem hogy valami olyasmit láttam amit nem kellett volna...:O:D O: Az elefántok...az elefántok (nem szépítem kimondom!) Bas..ak az elefántok :O én....én erre nem voltam felkészülve...tök durva volt....mielőtt még nagyon belemerültek volna...elhúztam a csíkot! Nem hiányzott a lelkemnek egy ilyen élmény xD Tovább döcögtünk a Tigrisek és az Oroszlánok annyira ordítottak :O:D *-* Erre Fruzsi azt mondja nekem,mikor meséltem neki,hogy azért ordítottak annyira mert megláttak... ha ha ha kis humor herold! D: :D Volt Ice "n" Go fagyi árus is :D Vettünk kis sapiba "jégkrémet a jövőből" :D nagy buli :D:D:D Az oroszlánok mellett voltak a Vízilovak..:O :D még nem láttam vízilovat...eddig :D Aztán még megnéztük a zsiráfokat,fehér farkasokat,madarakat,makikat...mindent ami az állatkertben van :D Az autó fele sétálva pedig láttunk egy beszélő papagájt...Lökte a sódert rendesen xD most láttam először beszélőpapagájt! :D Az állatkert tele volt szlovákokkal....nem hiába közel a határ...de élnek a lehetőséggel hogy átjönnek! (:

YOI kutyát mindez idő alatt megcsípte a méhecske...de hát minek kötekedett velük?! :O Már jól van :D

IWFW már van 14 ismerősöm....én nem jelölök be senkit :D X)

Ma töltöttem le egy csomó zenét :D Heaven Street Seven (HS7) ez magyar :D Vad fruttik,Ágnes Vanilla,QUIMBY *-* Buck - Tick (<-- Japán) /bákütikkü/ :D


NADE ennyi voltam mára offolok. Majd még jelentkezem:D

Ui:már megint nem néztem vissza a helyesírási hibákat...szal boccs + szóismétlés bocsi :D



~BaiBai~ ^____^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése