~ 日本 ~

はじめまして...

2010. augusztus 9., hétfő

Csak Lengyelek.... :D

Már 5 napja nem írtam...ezt pótolni kell! (: Tegnap voltunk mamáéknál...:D Hazafelé álltunk a pirosnál és ellettünk állt kb. 8 lengyel Rally autó... aztán egyszer csak feltűnt egy kéregető....oda ment a lengyelekhez azok meg az öreg kezébe nyomtak egy üveg sört....nem is aprót vagy valamit....mondjuk nem sokat ért volta pár zlotyival...:P Örült neki...kapott egy üveg sört! :D Ezt látva elgondolkodtam,hogy lehet nagy biznisz lenne lengyel országban koldulni...az ott beszerzett piát pedig itthon eladni! X) (Y) Tuti üzlet... :D Még tegnap tesómmal kimentünk a kertbe....láttunk két gyíkot....kiderült hogy fél tőlük! :D Ma mondtam neki menjünk fogjunk gyíkot...azt mondta inkább kihagyja! :D Kiskoromban én gyűjtöttem a gyíkokat....(<--- elismerem ez most betegesen hangzik!x)

Unatkozok...kínomban már rádiót hallgatok... X) Retro radio FM épp most megy a "Mix Akták" juj de szellemes...:P de valahogy nem az én világom ami most megy.... :P
Mostanában azon agyalok,hogy hogy kéne rendet rakni a könyves szekrényben (ahol a tankönyvek meg ilyenek vannak....) A megoldás úgy érzem egy karton doboz lesz...:D A tavalyi könyveket nem dobom ki mert ismerem magam....szükség lesz rá....sőt életmentő lesz! :D Már van pár füzetem is....ajándékba kaptam...:D Köztük 2 nagy spirál Kung Fu pandás matek füzetet...nem gáz...(ajándék lónak...) annyival kevesebbet költök...X) Már csak tolltartó táska + pár füzet hiányzik....na meg a tankönyvek...de ha jobban bele gondolok az nem is annyira hiányzik! X) Kinéztem múltkor magamnak webshopban egy tök jó Bleaches tatyót...5havi zsebmannám után tuti megveszem xD de az is tuti hogy addig elfog fogyni....X( :D Nem suli táskának szánom....azért mégis csak eszmei értéke van egy Bleaches táskának! :D Suliba meg szerzek vmi "ócókínait" :D:D kétvállasat! :D


NADE mivel tesóm most szólt hogy menjünk gyíkot fogni....úgyhogy offolok! :P:D


~BaiBai~ ^____^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése