~ 日本 ~

はじめまして...

2010. augusztus 2., hétfő

Kimi ni Todoke... *-*

Nem rég keltem fel. most van fél éjfél! xD Ma is délután aludtam el! :D Tegnap hajnalban megtanultam hogy kell feliratot égetni a videóra! :D Juhéé (: most már ez is megy! Most töltök egy animét Kimi ni Todoke...azon vagyok hogy ha ráégetem a feliratot és ha megkapom az engedélyt is....akkor felrakom indavideóra..:P Elkeztem mellette nézni egy animét....de már elfelejtettem a címét xP de arra emlékszem hogy volt valami Neko a címéden...és az egyik szereplőnek meg a haja úgy ált mint ha lenne macska füle és lila színe volt.....ja meg asszem hogy hárem anime! xD Amúgy a Kimi ni Todoke egy tök jó anime...arról szól hogy a főszereplő Sawako...dettó úgy néz ki mint a Körből Sadako (amúgy a kör nem amerikai film...az ízig vérig japán horror csak azok a hülye amerikaik le kopírozták...na ennyit amerikáról...) Tehát ugyanúgy néz ki...és még az aurája is olyan..:D ezért mindenki fél tőle és pletykák is terjengenek...."hogy ha 3 másodpercnél tovább nézel a szemébe akkor a végzet utol ér 7 napon belül" :D Persze ez nem igaz xD Szegény Sawa - chan emiatt a félreértés miatt elég antiszociális lett...itt jön a képbe Kazehaya - kun aki egy vidám jó kedélyű fickó és ő az egyetlen aki nem fél a lánytól...emellett nem Sadakonak hanem Sawakonak hívja! Kazehaya kun segít végül beilleszkedni Sawa channak...és a végén még az osztály is egész megkedveli őt.... Nekem tettszik a sztori...:D Már le is töltöttem 2 részt....de sajnos MVK formátumban amit át kell -izélni- Aviba.... ezt még valahogy nem sikerült kieszközölnöm...X( ...de megoldom :D

Félek még mindig a fogorvostól....de ha így fogom folytatni és reggelig nem alszom...akkor lehet hogy a fogorvisiszékben fogok durmolni egy jó! xD Nem bánnám...legalább nem lennék eszméletemnél....nem éreznék semmit! X)


NADE! A megjegyzések közé lehet íni nyugodtam Anime címeket...utánuk nézek! :D És megnézem....még van időm...csak egy hónap múlva soroznak be! Addig még ki kell használni az idő....a drága időt! (: Viszlát legközelebb! :D

Ui: Ha van helyesírási hiba...bocs most nem olvastam át...:P


~BaiBai~ ^____^v

2 megjegyzés:

  1. To Aru Majutsu no Index
    To Aru Kagaku no Railgun
    Higurashi no Naku Koro ni
    Higurashi no Naku Koro ni Kai
    Great Teacher Onizuka
    Beck
    Suzumiya Haruhi no Yuuutsu
    Rosario to Vampire
    11eyes

    Egyelőre csak ennyi jutott az eszembe. ^^

    VálaszTörlés
  2. Kösziii! :P A Higurashiról már hallottam...:P de nem tudom miről szól utána olvasok majd :D a Rosaironak csak az első évadát láttam! :D a Suzumiyát végig... (: BECK mongolian chop squad imádtam azt az animot! :D Régen megnéztem. Amiket írtál utánuk olvasok majd jelentem melyik jön be! :P és köszi még egyszer! :D

    VálaszTörlés