~ 日本 ~

はじめまして...

2010. augusztus 1., vasárnap

Ennek a bejegyzésnek sem tudok normális címet adni! :P

Tegnap nem néztem meg végül a Kateikyoushi Hitman Reborn-t helyette elkezdtem a Skip Beatet :D azt hiszem ez az anim is nagy kedvenc lett. Aztán elkezdtem még Kaichou wa Maid - samat *-* :D :P

Ma este hugommal Kínait vacsiztunk..:D Tanítottam neki pár hasznos kínai mondatot...kifejezést... és elképesztő hogy 5 évesen megtudta tanulni...mikor később vissza kérdeztem tudta mindet! (Y) *-* Fonetikusan fogom írni...ahogy én hallottam...mivel ezt hallás után magoltam be..:D Pár hasznos szólás a kínai kajáldában és máris előnyben vagyok..hát nem szuper? :D Do sáo shen? - Mennyibe kerül? , Shin géj vácsöl gá - Elviszem! , Cö szoá cej nár? - Hol a wc? <--- hogy soha nem lehet tudni...x) ugye? azért jó ha ilyenekkel is tisztában vagyunk..:P Sziszi - köszönöm! :D Ha ne talán erre tévedne egy kínai vagy aki tanul kínaiul és ha rosszul írtam SZÓLJON! X) Aztán tanítottam még tesómnak pár japán kifejezést is:D Itadakimasu - Jó étvágyat! Konnichiwa - szia , Konbanwa - jó estét , O genki desu ka? - Hogy vagy? STB... :D Elég érdekes kiejtése van ..:D De azért tettszett :P Tesóm azt mondta hogy ő majd Kínában akar élni :D még hozzá Pekingben...Én ezen már nem is lepődtem meg... csak annyit mondta OKÉ :D De előtte jön velem Tokióba :D:D:D Mi re én 25 leszek ő akkor lesz 15 szal' bele fér..:D Persze ez már megint az én eltúlzott fantazmagóriám...de ki térdekel! :P

Már megint egész este animét néztem ezért ma délután egykor aludtam el..:D és este fél 9kor keltem fel! :P most 10 múlt 10 perccel :D és szerintem megint egész este animét nézek...:D Ki kell használni a hátra maradt egy hónapot..:D mert utána jön a suli X( amit azért annyira nem bánok....de tuti hogy az első matek karó után nem lesz ember aki engem oda vissza rángat! :D Nos igen a matek nem az erősségem...de legalább már mennek az egyenletek..hála Fruzsinak,Kittinek,Lillának és még sorolhatnám :D Azt hiszem hogy ritka sokan segítettek nekem matekból...áliász beleverték a fejembe..x) De talán megérte...már tudok egyenletek megoldani...a geometria..Pitagorasz az már más tészta xD arról ne is beszéljünk... :P

Múltkor mikor azt álmodtam,hogy tagja vagyok egy fiú csapatnak...pedig lány vagyok :O Erről jut eszembe letöltöttem Yamapi új számát a One in a Million -t ... és hát....sosem voltam Yamapi fan...de ez tettszik...:D de amikor angolul énekel...áh az még mindig egy verbális öngyilkosság...Nem értem a japánok miért énekelnek angolul? Az annyira nem menő....:D Aztán letöltöttem még 2 új koreai számot is :D Kara - Mr. :D és SHINee - Lucifer.... *-* Ha a koreaiak énekelnek angolul ...azt szinte észre se veszem...pedig van egy fajta kiejtésük...de hát a koreai nyelv mellett...:D Végülis szeretem a koreaiakat is...:D (Y)

Kedden...azaz harmadikán....ha minden igaz...fogorvoshoz megyek...júniusban voltam...és most kaptam idő pontot...:Á Hát én ismerem magam és addig százszor meggondolom magam....de hát ha már egyszer megígértem Lillának hogy megyek akkor nincs mit tenni menni kell...Lilla Bea meg én megyünk...félek...D: de nem érdekel...:D megmutatom hogy van vér abban a bizonyosban... X) (Y)

NADE szerintem elfogyott már a mai mondani valóm úgyhogy lépek! :D Keresek valami menő animét..:D Van mit bepótolni....már lassan fél éve lesz hogy utoljára animét néztem...rendszeresen...De lehet hogy inkább valami doramát kéne keresni...:D Múltkor láttam egy jót... de mi is volt a címe?! :O:D:D:D Ha valaki tud ajánlani valamit...én arra vevő vagyok! :P Majd még jelentkezem! (:


~BaiBai~ ^___^v

2 megjegyzés:

  1. Egy barátom a Ouran High School Host Club-ot ajánlotta megnézésre, nem tudom milyen lehet ^_^, nem szoktam elolvasni az ismertetőt, max csak a rajzot nézem meg. Azt mondja, hogy lehet rajta röhögni. ^^

    VálaszTörlés
  2. Hahhaha! Már láttam! :D De azért köszönöm! Új kiszemeltem a Kimi ni Todoku! :D

    VálaszTörlés