~ 日本 ~

はじめまして...

2010. augusztus 3., kedd

Animedömping....:D

Ma reggel voltam fogorvosnál...és túléltem! (Y) Rettegtem.... de 2 érzéstelenítő után... Végül is nem volt olyan szörnyű! (: Annyira zsibbadt a fejem...még a fülemet sem éreztem...:O Ami furcsa volt az az hogy nem az ínybe kaptam a szurit hanem a szájfalba...Intraorális érzéstelenítés (Y) Nem fáj....:P Kibírtam..:D

Utána olvastam pár animének! A 11eyes c. anime tettszik...lehet megnézem! (: A
Higurashi no Naku Koro ni Kai -t mindenképpen megnézem! Lehet hogy bejegyzést után neki is esek! (: Már csak azért is mert nem láttam még yandere karaktert...:P Ezek mellett még megszeretném nézni a Sumomo momomo c. animét! :D ezt már nagyon régóta tervezem :D Aztán még be kéne fejezni a Kuroshitshuji-t is....:P Már azt sem tudom melyik résznél hagytam abba....X) Az egész a VP hibája mert megszűnt....X(


NADE mivel már nagyon animenézhetnékem van ezért lépek! Csekkolom a Higurashit...:P


~BaiBai~ ^_____^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése