~ 日本 ~

はじめまして...

2010. július 31., szombat

Anime dömping...! És egy megfejtés :D

Van úgy olvasója a Blognak! :D Juhhhéééé ペ一テル személyében! :D Bevallom a katakanákkal mindig gondban vagyok.... ezért felcsaptam a kanatáblám! :D a megfejtés pedig Peeteru :D Köszönet neki (:

Tegnap újra elkezdtem animét nézni..:O:D ráadásul kettőt is :P Unatkoztam... meg aztán Kitti elmondta hogy hogy lehet a magyarfeliratot ráilleszteni a videóra! Tök egyszerű....belegondolva...magamtól is rájöhettem volna X) így utólag :D Kitti azt mondta,hogy kiír nekem egy anime -múúúúúvot- :D A 5 cenimeters per second című animot :D Tegnap egész este...reggelig animét néztem... Kyou Kara Maou ... először elolvastam az ismertetőjét....és valahogy érdekelt hogy hogy kerülhet az ember egy másik világba úgy hogy lehúzzák a WCn...! :O:D Megnéztem az első részt....aztán a másodikat...harmadikat....negyediket...:D Voltak fura jelenetek...mint például a főszereplő Yuuri eljegyzi a szintén fickó Wolframot pedig ő csak pofon vágta...(hát ha ez a mi világunkban is így lenne...totális szívás...x) A Maouból megnéztem 5 részt...utána jött az Uraboku 12 része...:D Már nem tudom hogy hanyadik résznél jártam amikor ténylegesen leesett hogy shonen ai :O áhhh X')
Ma is néztem animét...K-ON! Az első 6 részt megnéztem :D annyira jóóóó *-* Most animéket keresek...azt hiszem hogy ez az a bizonyos 5 perc...ami már 2 napja tart :D

Kedden voltunk Kingivel Rossmanba utána pedig a müllerbe...ott mikor megláttuk a sok márkás parfümöt teszterekkel...egyből nekiestünk X) Nem számított hogy férfi vagy női.."20 ezerért...mindegy csak fújjad!"xD Bruno Banani,Dolce gabbana,Lacoste,Chanel ...:O az egyik ott dolgozó nő azt mondta csak azt használjuk ami érdekel...DE HÁT AKKOR MINDEN ÉRDEKELT! XD Voltunk még a Korzóban is...vettünk orr PCt Kinginek...amit én hajlítottam meg neki...:P hazafelé...beugrottunk a ~Kínai kajáldába~.... rendeltünk két kisadagot :D Ő szokás szerint marad a rizs mellett...én szintén szokás szerint kipróbáltam mindenféle furcsaságot..:D Megkóstoltam a Kingiét is...nemtom mi volt az de jó volt (X Az enyém is ízlett..:D És mi így vánszorogtunk el szakadó esőben teli hassal a vonatállomásig...X) Egész nap esett az eső... X( A vonaton a "KALÓZNAK" marihuánás sípja volt! :D Ez van nem lehet elnyomni egy ember egyéniségét! :D Leszálltunk a vonatról és tűztünk Kingiékhez! Felvehettem Kingi box kesztyűjét és ütögethettem ütőkkel (dobosfélex) Azt mondta hogy azokat a koncerteken halászták össze...*-* meg aláírás is volt rajta....vagy vmi olyasmi :D Én már nem is tudom hogy mikor jöttem haza (Y):D

Ma reggel feküdtem le aludni...9körül és este 5kor ébredtem fel! :D Szóval most hajnal kettő van!:O:D És egy ideje elmaradtam a bloggal..:P de ezt most pótolom! :D


NADE már szerintem mindent leírtam a mit akartam...de mégis olyan érzésem van mintha elfelejtettem volna valamit..:'D Szerintem lépek animét nézni...nagyon szemeztem a Kateikyoushi Hitman Rebornnal :P


~BaiBai~ ^____^v

2 megjegyzés:

  1. Ejnye, nem megy fejből a katakana? ^_^
    (Mondjuk még én is csak a hiraganát tanultam meg teljesen. ^_^" ...meg még a kanjik is hátra vannak.)

    A K-ON! nekem is az egyik kedvenc. Yui stílusa nagyon adja. :D

    VálaszTörlés
  2. Hát...nem nagyon megy fejből a katakana...a saját nevem átiratát azért sikerült megjegyezni..! :P Talán azért nem megy annyira katakana (sőt biztos) mert azt nem használom....mivel általában hiraganát használok...(:

    A K-ON! tényleg egy jó anime...:D imádom *-* Yui az pedig tényleg nagy arc..:D Ne is beszéljünk akkor Sawako senseiről amikor fel-fel lobban a régi énje..:D (Y)

    VálaszTörlés