~ 日本 ~

はじめまして...

2010. augusztus 4., szerda

Corpse Demon...*-* 2010

Ma is jó szokásomhoz híven délután aludtam aminek eredményeképp most keltem fel nem olyan rég (23:00)! Lassan most lesz éjfél :D És én már megint egész este fent leszek és szintén mint minden este megint animot fogok nézni :D Tegnap néztem a Higurashi no naku koro ni -t (Amikor a kabócák sírnak) <--- ha jól emlékszem...:P Tök durva volt...ott minden részben öltek,gyilkoltak és folyt a véééééér..... :O:D Már az első rész első 5 másodperce is azzal telik hogy a kölyök basketball" ütővel ver halálra 2 nőszemélyt. Nos szerintem jogosan nyírta ki őket....:P Mind kettő defektes volt...:D Amúgy asszem csak a a 6. részig néztem meg...de majd még folytatom :D Aztán mivel tegnap este tovább keresgettem az animok között....rátaláltam a Corpse Demon c. 2010es animére. Annyira jó....*-* Aki szereti a démonos sztorikat annak tetszeni fog....! :P Ezt az animot csak a 4. részig láttam...(összesen asszem 13) Az első rész elején van egy nagyon idegesítő csaj....rózsaszínhaja van...de a rész végére kinyírják...szal nem kell sokáig eltűrni....vagyis ezt hittem....mert a további részekben folyton megjelenik....A történet egy "kicsi faluról" szól (kicsi alatt 1300 lakos értenek...:O) tehát a faluban felüti a fejét egy különös "járvány" ami azóta szedi áldozatait amióta az új család beköltözött az európai stílusú házba...ez a család nagyon furcsa....nagyon rémisztő szemük van....ugyanis csak egy nagy fekete paca...Én agyon megszerettem ezt az animot...még fogom nézni...:D Aztán néztem még az Ichiban Ushiro No Daimaou-ból 2 részt... és hát megkel hagyni...ez 100% ecchi....:O De a sztori jó....kiderül az igazság kék madaráról hogy valójában ő lesz a démon király....:O:D Mind ez egy mágus suliban játszódik...:P És mivel ez kiderült róla mindenki kiakarja nyírni és gúnyolódnak vele na meg rettegnek tőle! :D De azért vannak kivételek...:P Arról nem is beszélve hogy az ofője mindenképpen megakarja majd szerezni a hulláját ha meghal...de ezt meg is mondta neki....:D Ezt az animot is fogom folytatni:D


NADE ennyi volt a mondanivalóm! Viszlát legközelebb!

Ui: nem néztem át a helyesírási hibákat...ezért bocccs! <:


~BaiBai~ ^___^v

2 megjegyzés:

  1. Eleinte én is olyan voltam, hogy amint elkezdtem nézni egy animét már másikat is akartam nézni, és amiket el kezdtem nézni pedig ott hagytam egy időre, de rá kellett jönnöm, hogy ez rossz szokás ^^, mert a végén egyiket sem tudtam végignézni. :D Azóta nálam egyszerre csak 1 jöhet szóba :) (kivételek persze, azok a darabok amik hetente jönnek). Most nekem is sikerült kifognom egy ecchit: Kimi ga Aruji de Shitsuji ga Ore de (ugye milyen rövid a címe... ^_^).

    VálaszTörlés
  2. Régebben én is csak egyet néztem....de most újra élen nagy animefan korszakom...! :D Egyébként van benne valami hogy fogom tudni befejezni...! De felírtam magamnak hogy melyiknél hanyadik résznél járok! :P Néha én is küzdök a hosszú anim címekkel Pl:. Yamato Nadeshiko Shichi Henge... (Y) YNSH! :D De ma már hiba nélkül ejtem ki xD Kuroshitshuji rövid...de mégis nehéz volt elsőre kimondani....de sikerült! :D De a kedvencem akkor is a Sumomomo Momomo...soha nem tudom megállapítani hogy mikor mennyi MO-val mondom! :P

    VálaszTörlés