~ 日本 ~

はじめまして...

2010. július 22., csütörtök

Új Design ... juppíí :D

És sikerült! :D
Egész este az új sablonon dolgoztam! Mondjuk igaz nem volt vele sok dolgom.... csak én nem tudtam választani melyik legyen xD De végül választottam! :) A következő a háttér volt. Ott is igen sokáig elidőztem...szintén a választás nehézségeivel küzdöttem,de a végén ott is én győztem! ;) Már csak a színek kiválasztása,beállítása volt hátra...na itt végem volt...X) 20 perc szinte csak erre ment el...De az ember ismét fölénybe került! :P A blogra felkerültek még a Halak is! :) (Y) Több színben és lehet őket etetni...:P jobb oldalon van... (kicsit lejjebb) :D ------>
Nekem annyira tettszik! *-* És már nekem is van halacskám nem csak Kittinek! :D

Ma szerintem semmi érdekeset nem csináltam! xD Fel keltem. Sütöttem Tüki Tojást X) Tesóm egész nap görkorizott...xD (tegnap kapta) Én tanítottam...hát ez nehezebb eset mint a bicajozás az fix. (X De már ez is megy neki...úgy ahogy...elég sajátosan, de megy! :) Aztán a nap további részében csak tengtem lengtem...net,zene azt cső! Unalmas a nyár.... DX

Netezés közben felfedeztem egy magyar bandát...azt hiszem nekem bejön a zenéjük :D Nova Prospekt... (Y) Nekem tettszik! :D

Olvastam a Gyakori kérdéseket! Istenem azon az oldalon annyi baromság van...de pont
azért olvasom xD

Már nem fáj annyira a fülem Hál'stennek! :) De azért még mindig fáj...csak már máshogy...a duzzanat is kezd lemenni...már már nem is fáj!

A könyvvel kapcsolatban meg annyi a fejlemény....hogy lehet nem könyv lesz,hanem manga! (képregény) xD Már csak találnom kéne egy rajzolót. Na majd a Mondó "toborzás" rovatba írok egy -hirdetést- hogy író keres rajzolót xD
De van ilyen már olvastam ilyet a mondóban....szal nem vagyok egyedül! :D


NADE mivel már elfogyott a mondanivalóm most lépek! :D



~BaiBai~ ^____^v

2 megjegyzés:

  1. Ez a te könyved/mangád miről is szólna nagyjából? ^^

    VálaszTörlés
  2. Hát... szeszélyei miatt...már én se nagyon tudom...most megálltam...várom az ihletet..:D Hát az első ami könyvnek indult az ízig vérig fantasy..:D A másik...hát az..:D Ott középpontban a szerelem áll... <-- ez nagy fejtörést okoz...:P

    VálaszTörlés