~ 日本 ~

はじめまして...

2010. július 24., szombat

Mindig a címadás a legnehezebb számomra! X)

Juhúúú holnap megyünk Kingivel DMbe! :D Ebben csak annyi a hiba hogy vasárnap! És hát vasárnap nem minden van nyitva....de nem baj! :D Mi akkor is megyünk! Reggel 9kor megyünk vonattal! :P Aztán pedig irány Kingiékhez! Már alig várom...:D Még sosem voltam Bedőben! :D De majd most megyek! :D Remélem nem fogok elaludni...mert az nagyon gáz lenne....X)

Tegnap mesélte anya hogy Fruzsi barátját Petikét megműtötték. Fel is akartam hívni Fruzsit hogy, hogy van....de kiderült,hogy elszegényedett a kártyám... DX Ezért ma amikor feltöltöm első dolgom lesz,hogy felhívom Fruzsit...!

Ma van Anna nap! De szerintem én meg megyek ki az Annanapra! X) Pedig Kingi hívott! Amúgy neki ma van a névnapja! Boldog névnapot Kingii! :D

Most fogom kifestene a körmöm...cuki csillogósra X) (Y) Ez is az unalom egyik szüleménye...(Y)

Farmomon megléptem a 34. szintet! :D Az új növényem pedig a káposzta...X(

Ma szerintem még átfogok menni Keriékhez....már régen jártam ott! :D Ideje már szétnézni,hogy mizujs! :D

Nekem nagyon tettszenek ezek a halak! Imádom mikor megetetem őket és egyszerre mind oda tömörül! Ez tök jó! X)


NADE mivel már kifogytam mára a mondanivalókból ideje offolnom! :D


~BaiBai~ ^____^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése