~ 日本 ~

はじめまして...

2010. július 20., kedd

Még élek....még.... :D

Már lassan több mint 1 hete iszonyatosan fáj a fülem. De ha ez még nem lenne elég már gyógyszerem is elfogyott....sőt! Már a nyakam is bedagadt... (X Kezdek félni...hogy ez vmi komoly dolog.....:Á:Á:Á Szúr,feszít,mar...Anya azt mondta,hogy kapok majd valamilyen fülcseppet rá...de ha nem segít akkor fülészet.DE ÉN NEM AKAROK A FÜLÉSZETRE MENNI! Én abba tényleg belehalok! Pláne még ha fel is szúrják....:Á D:

Tegnap este msnen rámírt Kitti (áliász Bindzsi :D) hogy meséljek neki valamit....hát én elkezdtem neki egy spontán kitalált mesét írni! A helyzet odáig fajult,hogy megbeszéltük,hogy kiadjuk! :D Ő lesz a menedzserem! :P (Y) Még írok hozzá...kiszínesítem....fejezetekre bontom....és írom! :D Még a nyár végéig mindenféleképpen meg akarom írni! Már kiadót is néztünk :D A mese az nem a kúrta farkú malacon alapul xD és köze nincs piroskához...sokkal inkább egy elvetemült megalomán kalandregény! (Y) Kitalált városok,nevek,szörnyek,mágikus lények,balsors,szerencse,a szerelem téma még kérdéses...!X) :D Ez úton szeretném megköszönni Kittinek,hogy tegnap nagy unalmamban talált és munkára buzdított! :) KÖSZÖNÖM! :D erre volt szükségem! :)

Ma reggel...KB 11 fele megfürdettük tesómmal a 2 kutyák, Yoi kutyát és Lüszi kutyát! Yoi az nehezen tűrte....alig tudtam megtartani....kiakart ugrani....de végtérre is sikerült "kimosnom" :D ismét hófehér volt....olyan 4 perc erejéig mert amint elengedtem ő rögtönk meg találta a legnagyobb pocsolyát...:Á és ezért szenvedtem én az ember! áhh xD Lüszi már sokkal jobba tűrte ... bár ő már rutinos a fürdés terén hiszen már több mint 10 éve fürdetjük rendszeresen X) Ő egy törpe selyem palota pincsi...ráadásul Pekingi...:D (vagy vmi ilyesmi! :D) eszméletlen kicsi xD amint elengedtük elszaladt....xD

Lassan most lesz dél...és én még nem reggeliztem...de szerintem nem is fogok..nem tudom kinyitni a szám a fülem miatt...:/ Kínzás.... Utálom hogy ilyen meleg van....mit nem adnák most ha fújna a szél *-* <-- hát igen ez az a bizonyos makkal való álmodás xD

NADE eddig tartott a bejegyzésem mára! :D Viszlát legközelebb! :P


~BaiBai~ ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése