~ 日本 ~

はじめまして...

2010. július 25., vasárnap

Pályázat manga novella (Y) *-*

Egy kicsit most izgatott vagyok! Olvastam egy manga készítő illetve nem is manga hanem novella író pályázatot amit illusztrátorok segítségével lehet illusztrálni...!Az oldal fórumán már érdeklődtem .. írtam egy üzit egy rajzolónak...még nem válaszolt. Egy másik rajzoló nagyon meglepett.Nagyon kedves volt linkelt fotókat a stílusáról is.Nekem személy szerint nagyon tettszett...! *-* Még megvárom az előző illusztrátor válaszát és utánna döntenem kell. Ettől asszem félek.Hogy fogom meg mondani?! :O jajjaj...majd csak megoldom! (: Amúgy amiről már meséltem egy másik mangáról...annak az írását egy kis időre (durván fél évre) felfüggesztettem,mivel bele vágtam ebbe a projektbe! A novellát az illusztrációval még ez év decemberéig be kell küldeni...! Még van 5 hónap hátra....remélem sikerül ezt megvalósítani! :D Akkor biztos hogy é egy nagyon boldog villanykörte lennék! (:

Ma úgy vol Kingivel megyünk DMbe....de nem mentünk...reggel szakdt az eső... áhh ilyen nincs egész héten meglehet pukkadni a melegtől,de amikor mennék valamerre akkor egyből zuhogni kezd...Mi ez valami égi jel?! :O ...szívás... Nade majd legközelebb! (Y) :D Most töltöm a metint...:D Hát ami azt illeti vannak ilyesféle hobbijaim is! :D

Tegnap este beszéltem msnen Fruzsival,hogy mi van Petikével...azt mondta hogy ha ma nem vérzik majd az orra akkor hazamehet! Ennek örülök! Remélem nem lesz semmi baj! (:

Ma egész nap Kingivel msneztem! Aztán fórumoztam és írtam egy picit a novellát! (: De ami a történetet illeti meg vagyok még benne biztos...hezitálok 2 lehetőség között! <: De majdcsak dűlőre jutok....egyszer csak..:D

NADE mára ennyi volt a mondani valóm! :)


~BaiBai~ ^_____^v

4 megjegyzés:

  1. Hát aha! (: Szeretek ellébecolni a virtuális világban..X) (Y)

    VálaszTörlés
  2. Elég kezdetleges egy játék, csak az az egy előnye, hogy magyarul vannak benne a szövegek, vagy rosszul tudom?
    (én Aion játékos vagyok :P)

    VálaszTörlés
  3. Jól tudod! (: Én Usagi95 néven futok! :D És osztálytársak miatt kezdtem el! :P Egyszer töröltem...de most megint leszedtem! C: (Y)

    Köszönöm,hogy csatlakoztál az olvasókhoz! ;) Ezt megírom a kövi bejegyzésben! :D

    VálaszTörlés