~ 日本 ~

はじめまして...

2010. július 14., szerda

Amikor az AsianMusic túlteng..... 8D

Letöltöttem a Maximum the Hormone-nak a 2007es albumát Buiikikaesu *-* annyira jóóó~óó! *-*Mega Lover, Chu Chu Lovely *-* Aztán még tegnap megismertem a Teen Top nevű koreai fiúcsapatot!Tök jó volt az is....csak az sokkolt hogy ők is 95ös születésűek! :O de van egy 92es tag is! DE AKKOR IS! NINCS IGAZSÁG! D:< x) Végül is nem dől össze a világ....! Azt hiszem magam alatt vagyok ! (.__. ') A Teen Top asszem hogy Koreában valahogy most július elején debütált talán 10.én vagyis a Jpopasia.com-on úgy olvastam...! :P
Nemrég letöltöttem a 4minute - I MY ME MINE c. számát ez is nagyon jó! *-* a BEASTnek és hyounanak van egy tök jó közös számuk a CHANGE ... *-* (Y) jóféle ... bár a klip eleje.... :O

A farmom már a 30. szinten van juhééé~é! x) Ezzel leelőztem Vikit is...egy időre... xD de már ő is 30. szinten van! :D Már ültethetek babot...de még a bab megnő... -__- az több mint 4 óra! :O Már van lovam is (Y) X)

Ami pedig a mai napot illeti....még szinte el sem kezdődött...reggel fél 10 (Y) Tesóm még alszik...de már nem sokáig, mert én most megyek és felébresztem! :P
Fáj a bal fülem... D:<

NADE most lépek! :D


~BaiBai~ ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése