~ 日本 ~

はじめまして...

2010. július 12., hétfő

Már cím sem jut eszembe...! DX

Július van!
Dög meleg és én még mindig élek! (Y) Asszem tudok valamit! X) Ma megpróbáltam barnulni egy picit, de nem sikerült DX csak égtem... --__--' Tesóm rájött hogy hogy csinálhat forma1es autót uborkából...! :O X) Nagy felfedezés...hihetetlen,hogy az unalom milyen ötletek nem szül! X) Mostanában elég kifordítottam alszom...! Kezdek aggódni... -__-" Délben elalszom és este kilenckor ébredek.../vagy később ma hajnal 3kor keltem/...aztán egész este fent vagyok....gépezek és gépezek X) nappal pedig 8kor ébresztem hugom...amikor már nagyon unatkozom...de 10kor megint gépezek 11.ig utána Hideg zuhan....X) Majd manga olvasás délig mindezek után pedig jöhet a szunya! (Y) ennyi lenne mostanság egy átlagos napom... D : Ez elég unalmas....de aludni jó... *-* Most már nagyon álmos vagyok...alig látok =__= Tegnap letöltöttem Kannon Wakeshima új albumát...annyira JÓ *-* Myvipen Picassoztam..és tök jó arcokkal dumáltam...közös téma Japán volt! :D


NADE mivel most tényleg úgy érzem magam mint az a -bizonyos mosott- ... offolok még még mielőtt beájulnék! Egek már 17:07 ...DX ?


~BaiBai~ ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése