~ 日本 ~

はじめまして...

2010. június 29., kedd

MEGÉRKEZETT! *-*

El se hiszem ma reggel megérkezett a megrendelt mangám.... A Hetalia *-* ez gyors volt.Vasárnap adtam fel a rendelést és már kedden kiszállították...WoW :P úgyhogy megvagyok elégedve a FUMAXal...:P Már csak a mangafanos rendelésem van...:P ott 4 kötet árnybírót kértem...! :D Asszem,hogy a fumaxtól még rendelek valamit...:P Nézegettem anime webboltokat...találtam egy tök jó Lucky Staros tatyót.... sárgásbarna alapon egy Konata van rajta ...*-* hát igen az ára.... több mint 10 rugó... >__< majd szeptemberben összeszedem rá a zsét a zsebpénzemből....XP

Amúgy nem rég jöttem haza Vikiéktől...Anitával pázölöztem xD annyira megtetszett a buli,hogy az egyik csomag 500db-s kirakót elkunyiztam... xP Széthullott a szemüvegem....X) kiesett vmi csavar...+ a lencse...még jó hogy megtaláltam a csavart (iszonyatpici) a lencsét alig tudtam vissza rakni....de végül sikerült...bár nem nagyon stabil....xD Aztán Anitaa még a kezembe nyomott egy doboz egyszer használható lencse törlőkendőt xD (Y)

Most épp a farmomat csináálom...xD már kemény 19. szinten vagyok...Viki már 21. :O ahhh én is akarok.... XP Kaptam Totyogótyúkot...xD (Y) meg egy Gyógynövénykertet xD


NADE most még leadom a rendelésem a FUMAXnál és átadom magam a farmomnak teljes mértékben... úgyhogy lépek! X)


~BaiBai~ ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése