~ 日本 ~

はじめまして...

2010. június 25., péntek

"Úristen...azok japánok...*-* ... Kriszta nézd!"

Az hiszem,hogy a mai nap a csúcsok csúcsa volt! : P Ugyanis megbeszéltük Krisztivel,hogy elmegyünk moziba...hisz úgyis rég találkoztunk..! : P Sétálgattunk a Korzóban vettem mangát (Love.com 2. még törzsvásárló kártyám is van...X) és mikor lefelé haladtunk a mozgólépcsőn észre vettem hogy ázsiaiak ülnek az egyik "kávézóban" ez még úgy önmagában nem nagy szám...sokkal inkább az hogy JAPÁNOK VOLTAK...*-* sportolók lehettek mert egyforma kék melegítőt viseltek amin rajta volt Japán zászlaja és nagy betűkkel volt ráírva, hogy JAPAN...*-* ez azért nagy esemény,mert nyíregyházán csak kínaiak vannak...:P Most láttam először Japánokat...2010.06.25 ezt megjegyzemmm! *-* Krisztával elvoltunk szinte varázsolva...X) Utánna átmentünk a Média Marktba.... játszani...xD PlayStaitonözni,Pspzni...X) (Y) utána go Pláza...Ott is vettem magát az Árnybíró első kötetét...:P :P Voltunk moziban...a Szex és Newyork 2-őt néztük meg...! :D nagyon ott volt...! X) Ettünk kínait is..X) amit inkább becsomagoltattunk...mégiscsak sok volt..x) amit szépen Krisztánál hagytam...xD kellett egy táskába csomagolni..X) de ez van.. :D nem baj az..:P Most értem haza nem rég...fél tíz van... (este)x) a film fél hatkor kezdődött... XP Jó volt ez a nappp...ilyet még csinálunk,igaz Kriszta? :P Nanáhogy...! Legközelebb gokartozni megyünk...X)

Nade ennek a bejegyzésnek itt most vége...! Már késő van aludni is kell! :P

~BaiBai~ ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése