~ 日本 ~

はじめまして...

2010. június 27., vasárnap

Mangát rendeltem...! :P

Még pénteken vettem mangát a Libriben és az Alexandrában.A Libriben megvettem a Love.com 2.kötetét *-* az Árnybírót is akartam,de annak csak a 7.kötetétől volt meg az üzletnek...pedig az eladóval még kerestük is...X) de semmi...viszont meglepődtem hogy az eladó milyen kedves volt... :P Na az Alexandrában olyan bunkók voltak... szerencséjük,hogy ott volt az Árnybírónak az 1. kötete...naná,hogy megvettem...X) Aztán később elmentem a Rockyba is....gondoltam szétnézek mi a helyzet anime DVD fronton...most meglepően kevés volt... :O pedig szokott lenni rendesen...X)

A szombati napot átaludtam....xD Ma pedig elhatároztam,hogy megrendelem az Árnybírót a neten...és meg is tettem...:P a mangafannál 4et rendeltem és úgy a negyedik ingyen volt...xD és a postai költség is 0Ft..:P (<--- az üzleti érzék xD) aztán eldöntöttem,hogy ha már lúd legyen kövér ezért a FUMAXnál is rendeltem egy mangát...HETALIA...:P 1.kötet. Már alig várom,hogy megérkezzenek! *-* a Hetalia az szerintem olyan 2 héten belül fog megérkezni, az Árnybíró elképzelhető,hogy hamarabb,mert a mangafan az a GLS futárokkal küldi...(Y) /Szépmunkasrácok/ X)
Amint leadtam a rendelésemet...ugrottam MSNre,hogy elújságoljam Kittinek milyen fasza gyerek vagyok...de csak hittem,hogy az vagyok...mert Kitti azt mondta hogy ő meg CONra megy...áhhhh.... én még sosem voltam.... de az egyik célom,hogy egyszer eljutok egyre...X') Nemtudomm...lehet,hogy majd kunyizok egy kicsit Kittinél...:D de persze nem terhelem ezzel..:P majd egyszer rábeszélem Fruzsit,hogy jöjjön el velem...(Fruzsi úgyis antianimefan) <-- nemtudom mi fog belőle kisülni...x'D TÉNYLEG...most azonnal átdöcögök hozzá és rábeszélem...elvégre a con októberben lesz...az meg mindjárt itt van...MOST AZONNAL MEGYEK!!!

NADE mivel sürgős tenni valóm akadt most offolok! X)

~BaiBai~ ^__^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése