~ 日本 ~

はじめまして...

2010. június 22., kedd

Most nem jut eszembe cím...! :P

Nem tudok aludni...:/ pedig már lassan hajnal 2 ...délután 3kor keltem... X) valahogy nem láttam értelmét,hogy felkeljek...
Már hivatalosan is nyár van...megejtettük a ballagást is...:P Úgy érzem ez is egy unalmas nyár lesz....mint a többi... -_- Réci szeptembertől ovis lesz...:P Katicabogárkacsoportos... (Y)

Szombat este megbeszéltem Krsztivel,hogy csütörtökön találkozunk...de elfelejtettem,hogy akkor van a beiratkozás is...Krisztának még nem tudtam szólni...pedig már küldtem neki üzit is...remélem megkapta.... :' D

Már megint elfelejtettem megnézni a Grace klinikát...>_< ez már a 2. eset...pedig fent voltam...Még a FMA Brotherhoodot sem tudtam nézni Réka miatt,mert rájött az ötperc és ő mesét akart -_- Ahhh majd legközelebb...:D

NADE ez most egy rövid bejegyzés lesz... :P Mivel már nincs nagyon kedvem írni,mert egy lusta tetű vagyok....X)

~BaiBai~ ^____^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése