~ 日本 ~

はじめまして...

2010. június 10., csütörtök

"Ohh you touched my Tralala....mmmm a DING DING DONG!!!!"

Most hajnal fél 5 lesz pár perc múlva.Éjfélkor jöttem haza a bankettról.K*rva jó volt!!!!! Ahhh

Délután ötre kellett menni.Mi___ Kolbász,Gergő,Lilla meg én a 15:52essel mentünk és nagyon meleg volt.Én hamarabb értem oda,mivel ők még elmentek fagyizni én viszont siettem,mert már ott várt anya.Mikor letudtuk az előadásunkat(honfoglalás,egyszer véget ér a lázas ifjúság)na szóval csak akkor kezdődött a buli,Gergő,Pintér,Tibi,Lilla no meg én a vacsoránál egy helyen ültünk.Gergővel megettünk 2 cikk citromot,hogy ki tudja megenni grimasz nélkül.Egyértelmű,hogy Gergő nyert...xD Csináltunk még egy csomó képet is....:P
Alig vártuk,hogy a sok tanár elmenjen...xD És mikor már mentek,akkor kezdődött az igazi "ereszdelahajam" X) Lilla mondta,hogy menjünk oda Bandiékhoz,akik csinálták a zenét.Oda mentünk és valahogy a kezembe került a mikrofon.Nem tom már hogy xD csak egyszer ott volt...:P Justin Biebert énekeltünk.Én ugye a mikrofonba "Béjbi Béjbi Béjbi úúúúú Bejbe" xD ohh ezaz! xD Innentől kezdve engem éjfélig lesem lehetett vakarni a mikrofonról. *-* még jó,hogy van itthon is xD Azt szerettem mikor énekeltünk és akkor elhalkult a zene és csak mi énekeltünk... X) az nagy volt....főleg mikor nem tudtuk a szöveget (ez általában angol számoknál fordult elő xD) Volt minden...még TCK barti párbaj is... ahh és hogy Ricsi milyen jól nyomta o_O csak lestünk Lillával... (Y)

NADE most már mennem kell,mert lekésem a buszt.Mindjárt 5 óra és még készülnöm is kell... az élmény beszámolót még folytatom,hacsak nem leszek túl lusta vagy el nem felejtem... xD

~BaiBai~ ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése