~ 日本 ~

はじめまして...

2010. június 8., kedd

"Kingii bocsássssá meg!" X)

Először is megragadnám az alkalmat,hogy ismételten elnézést kérjek Kingitől, aki tegnap miattam lekéste a buszt....ezért gyalog kellett haza mennie (kb.2,5km) BOCSÁNAT... ...

Az úgy volt,hogy tegnap ballagási próba után (15:40) megkértem Kingit kísérjen el a -SANYI- boltba modell gipszet venni.Mire oda értünk már (15:50) volt és mire végeztünk már (15:55) én vettem 2 kiló gipszet...után elköszöntünk. Én tipliztem az én buszomhoz,ő meg a az övéhez....de már késő volt.... megtörtént a baj.... Ma mondta bankett próbán,hogy miattam késte le........ .. . ..... ......... . . . ... . hát... szorri Kingii :P


Tegnap tesi órán elestem.Azt mondták Lilláék, olyan volt mint egy madár aki repül és lelövik ...majd a mélybe ZUHAN XD Az egész Csaba hibája.Kint voltunk órán és ő meg elkezdett üldözni én meg neki iramodtam (áliász az életemért futottam xD)Hamar utol értünk Köpecéket és épphogy ki tudtam kerülni köpecet.De ekkor mögém ért Csaba.Nekem ijedtemben összegabalyodott a lábam és.... beletört a nadrágomba, a pólóm hátuljába (pedig hasra estem o_O) és a torna csukámba (O_O) a FŰŰ! Végül is túléltem... :P xD és Csaba is megmaradt... :P (elesettxD)

Ma egész nap a suliban az "Amerikai pite 7"et néztük xD (hátnailyenóráinkvoltakxD) Kölcsön is adtam Gergőnek,ő holnapra vissza hozza utána odaadom Zsigibébinek :P aztán pedig Csabának... és pénteken uccsó nap vissza kapom....azután kölcsön adom Lillának is.... lehetséges,hogy tettszett nekik a film? xD

A mai tesióra is menő volt.Kolbász,Bandi,Gergő,Lilla meg én a szivacsokon "döglöttünk",amíg a többiek terem fociznak.Kolbász nem hagyott békén,állandóan vette volna le a cipőm... o_O egyszer le akart lökni...kezdem azt hinni,hogy Kolbász egy pszichopata xD... Aztán hárman Lilla,Gergő meg én átmásztunk a szekrényre xD azon elvoltunk,mint a befőtt....a teremfoci után mi jöttünk röpivel... :P

Haza felé vonattal jöttünk.A vonaton az egyik fickó (olyan 40es lehetett) annyira bámult... már zavart... o. O Találkozunk Anettal is,egész jól eldumáltunk ő mesélt nekem a tecktonickról én meg neki japánról... :P


Nade én itt most befejezem....mert már nem jut eszembe semmi,meg már amúgy is mehetnékem van xD

~BaiBai~ ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése