~ 日本 ~

はじめまして...

2010. június 13., vasárnap

Nem jut eszembe erre megfelelő cííím! X)

Álmost vagyok.....pedig nem rég keltem xD Dél múlt kerek 16 perccel
Épp Lillával msnezek...X) ő most Simset krekkel addig én meg gondoltam írok egy picit...Csütörtök óta nem jelentkeztem....

Ahh bankett...amit nem mondtam vele kapcsolatban az az,hogy oda mertem Bandi elé állni és azt mondtam neki,hogy kedvelem...De ez egyoldalú maradt...:/ Nem is tudom,hogy most akkor szomorúnak kéne lennem? Egy picit le voltam törve...de az élet nem állt meg és még ráadásul fiatal is vagyok... :P

Holnap megyek Lillával meg tesójával Beával fogorvoshoz. Hazudnék,ha azt mondanám van vér a pucámban...MERT NINCS...rettegek.De ha menni kell,akkor menni kell...! Nincs mese... :P Ez is csak tapasztalat szerzés lesz számomra...és amíg a fájdalom nem öl meg addig az erősít...(<--- ez de bölcs volt tőlem...X)

Pénteken csak 3 óra volt megtartva,ami azt jelentette,hogy ballagási próbázunk...először natúrban utána hangosítással... már nagyon untam... -_- de ha már egyszer azt mondtam meg csinálom,akkor meg is csinálom és szemétség lenne részemről ha azt mondanám nem csinálom... :P Este mentünk apához.Anya,húgom meg én... (ákiccálád)Apa még aznap este ment tovább Romániába,de azt mondta,hogy ballagásomra hazaér.Olyan csütörtök fele.... :P

Tegnap szombaton msneztem Kittivel...már olyan régen nem besztünk... ó_Ó hogy lehetett ez? Kingivel is msneztem... :P mondjuk vele majdnem minden nap msnezek... :P
Szombaton,úgy igazából semmi rendkívüli nem történt... egy nyugis nap volt... :P

Ma pedig azaz vasárnap...szintén eddig semmi rendhagyó nem történt....de még nincs vége a napnak... :P

Menni akarok pecázni... xD


NADE már tényleg nem tudok miről írni...úgyhogy lépek!


~BaiBai~ ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése