~ 日本 ~

はじめまして...

2010. június 6., vasárnap

"Az az igazság,hogy nincs igazság!" X)

Már június van...áliász még egy hét szenvedés a suliban és vége.... X) ahh el sem hiszem,hogy már 8 éve... és most végre megszabadulok...:P Jut eszembe most csütörtökön jún. 10.én lesz a bankett. Egy gyönyörű szép performansszal fogunk fel lépni... é n e k e l n i k e l l e s z.... CHÖÖÖ én tuti nem fogok... xD Demjént meg Máté Péter.... na én ebből nem kérek,ráadásul mind a kettőnek olyan a hangulata,mintha épp temetnének valakit... -_- Mi lesz ebből?! o_O A ballagásra már a szövegem egész jó tudom,bár tanárnőék azt mondták,hogy hadarok. De hát na ... ez van xD majd akkor belassítok... X)

Tegnap este hugomnak a biciklijéről leszereltem a pótkereket(mertilyetistudokXD) megtanítottam 2 kereken biciklizni... *-* azt hiszem most büszke vagyok rá.... :P mikor elindult olyan dezsávű érzésem lett...csak egyszer borult fel.... de azóta minden megy zökkenő mentesen.... (Y)

Pénteken már megint nem mentünk le focizni... -.- hülye eső.... ha tovább fog esni,akkor kiönt minket a belvíz... o_O (mint a pockot?! o_O")

Tanszobán Csabának küldtem át 2 koreai számot....(Y) E.via - SHAKE! a másik meg az MBLAQ - Y volt :P Csabának szoktam küldözgetni a koreai számokat...szerintem eddig még egy japánt sem küldtem át neki xD azt mondta,hogy a koreai az jó! (Y)

Hétfőn,azaz holnap meg kell hívnom igazgatónőt a bankettre... Nekem pont a bankett napján kell mennem az ortopédiára... xD így jár az aki lúdtalpas xD + még fényképészhez is kell mennem,mert kell igazolvány kép a diákomba :P a bankettre csak vissza érek. :P

Keddre meg kell tanulnom 4 témát németből,különben nem lesz meg a négyesem....pedig eddig mindig ötös voltam.Az a hülye múlt idő betette rendesen a kaput... -.- hihetetlen,hogy én mennyire nem tudom fel fogni... (._ .')

És láss csodát fizikából megvan a hármasom... de ahhoz képest,hogy a villamosságból meg az ilyen transzformálós cuccokból hülye vagyok...eddig ebből is megvolt a 4es...nem hiába UTÁLOM xD....Az év végiben sem lesz ötös -_- .... csak négyes.... -.-" Bezzeg a negédeseknek csak úgy osztogatják az ötöst ~DÉ~ betűvel ... -.-

K i b o r u l o k!


"Az az igazság,hogy nincs igazság!" <--- ez nagy igazság X)

NADE ezzel a bölcs gondolattal le is zárom most a bejegyzést...:P majd írok megint egy Top 10es listát... (Y)


~BaiBai~ ^____^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése