~ 日本 ~

はじめまして...

2010. május 29., szombat

Döntöttem... *-*

ELDÖNTÖTTEM! Bandát akarok alapítani és kész! *-* Régebben már beszéltük Kittivel (áliász Kikó,de nem szereti,ha így hívom :P) tehát beszéltük,hogy csinálunk egy bandát.Még annó (vagy 2 hónapja xD) de azóta Kittivel nem sűrűn találkoztam és nem is beszéltünk mostanság...De nem gáz .... Biztos megcsináljuk majd.Kitti már egész jól játszik a gitárján *-*
Jövőre tervezem,hogy majd komolyabban bele lendülök ebbe az egészbe.(most teljesen le vagyok kötve... -_- ballagás,bankett... -_-") Na de majd jövőre... *-* addig meg írok 2 tucat dalszöveget... X) valamelyik csak jó lesz...menő japános! X) *-*

És hurrá van egy követője a blognak... :P ezt is megéltem! Az első nyomon követő Shii-chan! *\^__^/* Arigato :P

Azt hiszem,hogy most valamit olyasmit vállaltam magamra amit nem lett volna szabad.Verset fogok mondani ballagáson... o_O ÉN aki képes volt az ájulás széléig stresszelni magát,pedig csak egy sulis rendezvényen kellett dumálni a csicseriborsóról... nem tudom mi lesz.De az tuti szép lesz mikor a család kameráz és én meg leájulok a porondról... Nem baj gyönyörű emlék leszek majd ... X)

Regisztráltam a Jpopasia.comra... :P volt pofám azzal a kevéske angol tudásommal xD Szeretem ezt az oldalt...csupa csupa japán és koreai zene no meg kínai(<--vele nehezen barátkozom...:P)

A farmom már a 10. szinten xD király vagyok X) (farmerama.com)

Megcsináltam az éppen aktuális kedvenc zenéim Top 10 listáját... :P (Jpop&Kpop)

1. F.T Island - Flower Rock
2. MBLAQ - Y (az a klipp *-*)
3. Lee Hyori - Chitty Chitty Bang Bang - Lee Hyori
4. Gummy - There Is No Love
5. Gummy - As A Man
6. RADWIMPS - n
7. RADWIMPS - Guu no Oto
8. Horie Yui - Pure Paraato
9. SuG - Pink Masquerade
10. Ayumi Hamasaki - Evolution

Nemrég hoztam haza Yoi kutyát.Kutyaoltáson volt....kétszer szúrták meg,mert volt olyan őrült,hogy elkezdett ugrálni.Ezért az első szúrásnál nem sikerült az oltóanyagot a szervezetébe juttatni... :/ egy csöppet sajnáltam....:/ Yoi kutya amúgy egy Német Törpe Spitz...Herr Yoyo! XD de csak Yoinak hívjuk.. (Y) :P

NADE most búcsút mondok...:P Majd még jelentkezem... : D

~BaiBai~ ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése