~ 日本 ~

はじめまして...

2010. május 15., szombat

Túléltem még egy hetet...asszem tudok valamit :P

...Több,mint egy hete nem írtam a blogra.... -_- ~gomen~

De elvoltam foglalva...kemény hét áll a hátam mögött...
...ugyanis... múlt hétvégén,pont szombaton beteg lettem -vírus- hányós vírus + iszonyatos gyomor görcs... sajnos anyukám is megfertőződött...őt kórházba kellett szállítani,mert cukorbeteg és hát az inzulin meg a hányás nem passzol össze.De már hál'sten jobban van és itthon velünk.Én vasárnap 100% K.O voltam azt sem tudtam,hogy élek...egész nap ágyban voltam...hol aludtam...hol a plafont néztem.Azt hiszem,hogy délután meglátogatott Fruzsi is...ő is elkapta,ami azért gáz mert ő most érettségizik...Nekem pedig hétfőn fotózásom volt... -_- Végül is elmentem...egy kisebb arzenál gyógyszerrel.Állítólag jók lettek a képek...és megpróbáltam kihozni magamból a maximumot.Remélem sikerült...! :P

Kedden alkalmasságin voltam....még mindig félhullán,de végeredményben megfeleltem! : D vagy mi....

Szerdán osztálykiránduláson voltam...már jobban voltam,de a gyógyszer áradat a táskámban volt...biztos ami biztos címszó alatt... :P úgy volt megyünk kalandparkba...de nem mentünk mert esett az eső...helyette mentünk a TESCOba(hát valahol nagyon mélyen ez is egy ~kaland~ xD) csak bobozni tudtunk még reggel...(tíztől délig) Csabának nagyon bejött...majdhogy egy komplett bérletet vett xD 7szer ment (Y) én csak 4szer .... :P ez is teljesítmény a vírusommal.2szer mentem Lillával egyszer Petivel (én vezettem *-*) aztán egyszer Gergővel (nem engedett vezetni -.-" nem értem miért...) Mondjuk igaz,hogy amikor Petivel mentem akkor Peti majdnem neki csapódott egy fának...de hát ő mondta,hogy nem fékezzünk .. :P de Gergővel is kemények voltunk nagyban pózolunk a "bokrok közé elrejtett" kamerának erre az még csak nem is kapott le minket -_- Később mondák Lilláék,hogy voltak a pálya szélén is "lassíts" feliratú táblák angolul...ÉN EGYET SE LÁTTAM XD meg amúgy is én soha nem tanultam angolul...xD majd egyszer azt is *-*

A csütörtökre már nem emlékeszem... >___<"

Pénteken nem mentem suliba...

Ma pedig egész nap esett... -.-' most este megnéztem a "megasztár" című "tehetségkutató" műsort ... nagy élményekkel lettem gazdagabb az biztos x) Esküszöm egyszer én is jelentkezni fogok...de csakis Jpoppal... :P

Mostanában lettem nagy ÁKOS fan... :P de beújítottam Kpop fronton is... 2PM és GUMMY no meg E.via de a legjobb a Super Nova *-* ezek az új kedvencek *-*

NADE ideje pontot tenni a bejegyzés végére,majd még jelentkezem.Viszlát!

~BaiBai~ ^__^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése