~ 日本 ~

はじめまして...

2010. május 6., csütörtök

Ismét egy bejegyzés csak Ritától! : P

Hú. .~. .u egy csöppet régen volt már az előző bejegyzés...ezért most az egész hetemről fogok írni : D (nemminthamárhétvégelenne...:P)

Tehát ~...~...~


Hétfő...átlagos nap... kivéve,hogy biosz és földrajz TZ írtunk volna (hangsúly a "volna" szón X) én már kezdtem pánikba esni,mert padtársam egyben a BFF(<-- hogyezmilyenmenő..xD) Lilla nem jött suliba.. illetve csak egy picit késett,ezért őrült tanulásba kezdtem...megvolt az eredménye :D de igazán akkor lélegeztem fel mikor Lilla betoppant a terembe *-* Amúgy nem szoktam lesni az övét,csak megszoktam kérdezni,hogy igazam van -e egy egy feladatnál... : P /ez még nem bűn ugye?!/ Végeredményben nem írtunk TZ-t bioszból és föciből! *-* (szerdán jött a csapás -_-)
Kémián tanárbá~á kiküldött enni a folyosóra o_O >.< ... az úgy volt,hgy óra előtt elkezdtem még majszolni az "óriás fornettimet" de becsengettek...én meg nehezen tettem le még a jelentés után is sunyiban 'csipegettem' ... és hát ezt az első sorból nehéz úgy csinálni,hogy nem vegyék észre... xD ezért meglátott ... >tudjukki< : P El kellett,hogy rakjam,de tanárbá~á megszánt azt mondta,hogy "Ha nem mész ki enni akkor beírlak..!" Itt muszáj volt kimennem enni...nem mintha bántam volna xD Jó volt...Lilla azt mondta kemény vagyok... xD ennyit..a hétfőről röviden...

Kedd...átlagos napnak indult szintén...Csakhogy első óra f i z i k a volt x_X OMG hihetetlen,hogy én mennyire de mennyire nem szeretem... -.-" Fénytan... Rajzórán azt mondta Heni néni,hogy elvont vagyok...pedig csak egy rajzom mutattam meg... :P

Szerda...megírtuk a biosz és földrajz TZket -__- a biosz az ment is... sőt még az A csoportét is megoldottam... *büszke* a földrajzzal már voltak gondok...de ment :P (remélem)

Ma... csütörtök... nem történt semmi extra... xD csak megkell tanulni még egy verset... és am... jövőhét csütörtökön pedig kirándulás...már alig várom.Megyünk bobozni *-* meg libegőzni (én kihagyom múltkor fájt tőle a lábfejem o_O) Lilla azt mondta,hogy nem akar jönni,de én tudom,hogy fog jönni (igazLilla?!:D)

Most este van...illetve sötétedik... és rossz idő van...nagyon -.-" beborult,esni fog...(aliglátniaaTokajihyegyetxD) "sötét az ég" remélem nem lesz >ítéletidő<

NADE Itt a bejegyzés vége!

BaiBai ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése