~ 日本 ~

はじめまして...

2010. május 24., hétfő

"Hajnali gondolatok" ... X)

Gondoltam suli előtt írok egy gyors bejegyzést! Már úgyis régen írtam...:P Most pontosan 05:09 van és 4kor keltem... ahhdekirályvagyok xD
Múlthét pénteken vonattal jöttünk haza. Lilla,Gergő,Kolbász meg én.Hazafele mentet az állomástól elfutottam az egyes kilóméterkőig 5 perc alatt xD Aztán délután még lementünk focizni a pályára...de nem sokáig tartott,mert elkezdett szakadni az eső -___- Szombaton anya,tesóm meg én elmentünk mamákat meglátogatni,jó volt.Csak egy problémám volt,még pedig,hogy nem értem haza az esti szalonna sütésre a pályán 6-7 óra között... -.- De ettől eltekintve jól éreztem magam. :P Vasárnap ismét mamáéknál voltunk... :P El is fáradtam rendesen...segítettem mamáéknak! (Y) Hétfőn egész nap szinte csak itthon voltam és lógattam a lábam...:P Együtt csináltunk anyával az ebédet... :P Délután át mentem Vikiékhez a húgomért,de Bettike(4éves) Viki húga nem engedte,hogy haza hozzam...úgyhogy ott maradt.Viki meg én ezalatt traccsoltunk egy jót xD Ezután irány haza...tesómnak felállítottam a sátrat.Örült neki! : D Tegnap elkezdtem egy farmjátékot...(farmerama.com) nagyon bírom.. xD "online paraszt élet" már kemény 3. szinten vagyok...xD De jó... el tudok vele szórakozni... : P

NADE most már ideje lépnem,mert még a végén lekésem a buszt,amit Lilla nem szerete.MEG ÉN SE,MERT AKKOR A CSOKI BUSSZAL KELL MENNI O_O azt meg nem akarooooooom >O <"'

~BaiBai~ ^____^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése