~ 日本 ~

はじめまして...

2010. május 1., szombat

Tegnap voltam Fruzsii(unokanővér) ballagásán... :P Jó volt bár én hamar hazajöttem...nem éreztem magam túl jól... -_-" Fruzsi hétfőn érettségizik...szorítok neki :D
Péntek este ismét megnéztem a méz és lóhere Lííveksön 2. részét az animaxon *-* annyira jó volt.... *-* de már Hagutól kezdek rosszul lenni..:.idegesítőkarakter.:../számomra:/ Narimiya Hiroki fan lettem... *-* juhú~ú :P

Nem rég kaptam egy levelet,hogy felvettek a Wesselényibe... *-* ~! ..:.humán tagozat.:.. :P Már lassan május és jön a bankett... - O -" az de szép lesz...mi csak karaokézni fogunk...azt kész xD Ennyi lesz a bankett...de én örülök ennek! :P

Ammm.. elkezdtem rajzolni a saját mangámat... :P BearGyilkos címmel.... xD Már megrajzoltam 4 oldalt...és le lamináltam (lehethogyezhibavolt?o_o) nem baj... most az ötödik oldalt rajzolom...és már megvan a fő gonosz... :P Ahh de még megkell csinálnom egy montázst rajzórára... -.- ha elmondhatnám,hogy én mennyire nem szeretem a rajzórát... -.-" de mind1is gyorsan megcsinálom a montázst utána pedig már csak a mangámnak élek... *-* Ezért most lépek viszlát legközelebb...!

BaiBai~! ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése