~ 日本 ~

はじめまして...

2010. április 24., szombat

Hey Say JUMP fan lettem!

Ma szombat van és ismét pár perc múlva lesz éjfél,szóval már mindjárt vasárnap... xD

Ma új hajat vágattamtam...Kingával(fodrász) mutattam képet milyet akarok és megcsinálta...most még rövidebb mint volt...pedig az előzőnek is a leghosszabb szála 7 és fél centiméter volt *lemérte* De Kingának már van gyakorlata abban,hogy hogyan kell fénykép alapján dolgozni..eddig már három alkalommal is úgy csinálta...nekem a mostani is tettszik...bár még szokni kell de tettszik *-*

2010.április.24. hivatalosan is Hey! Say! JUMP! fan lettem *-*
Chinen Yuri =3 *-* Fall in Love volt az egész... xD Már le is töltöttem egy albumukat a Hitomi no Screen-t nagyon tettszik *-*

Le töltöttem még a NYC-nek a Yuuki 100% című albumát...vagyis ez nem is album..denemtokmind1? xD ..zene azt kész.. *-* "Hyaku paasento Yuuki" >O < *énekel* annyira jó...*-*

NADE ezt a bejegyzést most itt befejezem és tudom,hogy most ez elég nyúlfarknyira sikerült...de ez van........szpráj! X) Viszlát legközelebb...

~BaiBai~ ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése