~ 日本 ~

はじめまして...

2010. május 28., péntek

Péntek... :P

Végre itthon...! Nem rég értem haza Vikiéktől.Hulla fáradt vagyok. Ma volt a suliban a gyereknap,alig vártam,hogy vége legyen.Végeredményben jó volt,csak fárasztó.Egész nap akadály pályákon teljesíteni és jó fej lenni nehéz dolog. -_-"
Kár,hogy Lilla nem jött ma suliban... de ez van :P Az osztályom 2. helyezett lett a versenyen! :) Majdnem első...DE MEGELŐZTEK AZ 5.ESEK O.O ....chöö fiatalok.... xD Mielőtt hazajöhettünk volna kaptunk jégkrémet *-* tök jó volt (Y) Olyan fél kettő fele értem haza... :P AHH holnaptól hétvége... *-* ~amánjóó~
Ma nem focizunk a pályán -__- na mindegy majd jövőhét pénteken be pótoljuk :P Igaz Lilla? :P

NADE én most itt ez a bejegyzést abbahagyom,úgyhogy még azt sem mondhatom rá,hogy olyan rövid,mint egy nyúlfarok,mert ez még egy nyúlfarknyi bejegyzésnek sem mondható...! xD

~BaiBai~ ^___^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése