~ 日本 ~

はじめまして...

2010. április 23., péntek

Egy lusta tetű vagyok...nem mentem suliba!Mert elaludtam mielőtt elmehettem volna...pedig fent voltam xD De nem csak én voltam így ezzel...Lilla sem ment...úgyhogy már ketten vagyunk xD

Délután lementünk focizni a pályára...jött velem húgom is Réka(5éves) Tök jó volt öttől fél nyolcig lenn voltunk,aztán go haza...utána sütöttünk pizzát*-,*

Este együtt néztük tesómmal az Animaxot...megnéztünk a Bleachet a Yuyu Hakushot...később 21:15kor kezdődött a Méz és Lóhere LÍÍÍVEKSÖÖN! *-* Nagyon tetszett...olyan fura volt így látni...de jó volt :P

Most 23:45van... mindjárt éjfél o__X és én már megint nem tudok aludni...lehetséges,hogy vámpírvér folyik az ereimben? x'D
Nézem a gyilkos elméket épp most megy,bár most reklám van...nagy rajongója vagyok*-*

Még e hét elején volt hétfőn a Bleach 3.évad premier...de naná,hogy lemaradtam róla...-__-" De majd most...hétfőn 'bizisten' megnézem... :P

Ma egyébként úgy volt,hogy még délután Biankáékkal találkozunk a megyei könyvtárba...de beteg vagyok...fáj a fülem is -.-" Egyszer el kéne jutni egy Conra...ki kell eszközölni...valahogy elmegyünk : P

NADE most ideje ezt a bejegyzést befejezni és nyugovóra térni...

BaiBai...~!
^__^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése