~ 日本 ~

はじめまして...

2010. április 21., szerda

Hajnal fél 1... :P

こんばんは。
Konbanwa...

Most keltem fel nem olyan rég (éjszaka fél 11)...szerintem ma este már nem fogok aludni,mint általában...de legalább így tuti nem késem le a buszt! xD
Ma a suliban SportNap lesz... még nincs kész a terv teljesen,hogy hogyan szökjünk meg Lillával... X) Muszáj lesz maradni...beírtak röplabdára -.-" ... mondjuk azt szeretem kivételesen :P Legalább a 6.óra elmarad xD pedig kár érte,mert Irodalom,az pedig jóóó *-*
Most csinálta új msnt.Rájöttem,hogy az előzőnek nem tudom a jelszavát >_<" Ahh beteg vagyok...+lassan már süket is -.-"

2010.április 16. azaz múlthét pénteken elkezdtem fekete fehér képregényt,vagyis mangát rajzolniii!Meg mutattam a suliban ~Heninéninek~(rajztanár)azt hittem azt fogja mondani,hogy "Ez nem te csináltad!" Mint az egyik rajzomra -.-" De most azt mondta,hogy jó! >___
Elkezdtem egy Kanji füzetet írni és rákellet jönnöm arra,hogy a kanjit írni olyan "izé" mindig olyan nagy "izé" lesz belőle x"D a Katakanával is vannak problémáim,mivel keveset használom mindig elfelejtem -.-" WHY?! >O <" De a Hiragana az már egész jó,szinte reflex szerű...ezt lekell,hogy kopogjam >.<*kopp kopp*

NADEE szerintem én itt most a bejegyzés végére értem,úgyhogy viszlát legközelebb! ^__^v

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése