~ 日本 ~

はじめまして...

2010. április 1., csütörtök

Hehh?

Ma volt az utolsó nap a suliban....de én nem mentem... fáj a bal fülem és nem hallok rá -.-" Úgyhogy itthon maradtam... >.< Egész nap kpopot hallgattam, már amennyire hallottam >__
Top10 Korea:

1. ZE:A - Man2Man *-*
2. ZE:A - All Day Long
3. Super junior - SORRY SORRY
4. C.N. BLUE - I'm a Loner
5. 2AM - I Did Wrong
6. Super Junior - Twins
7. Girls Generation - Run Devil Run
8. Big Bang - Last Farewell
9. G Dragon - HeartBeaker
10. F Cuz - No One

Top10 Japán:

1. Ayumi Hamasaki - Sexy Little Things
2. KAT TUN - Rescue
3. Tackey&Tsubasa - Venus
4. ONE OK ROCK - Sonzai Shoumei
5. Nana Mizuki - Silent Bible
6. ONE OK ROCK - Kaimu
7. ONE OK ROCK - Koi no Aibou Kokoro no Cupido
8. ONE OK ROCK - Naihi Shinsho
9. News - Koi no ABO
10. SUG - Dot.0

Ez a heti ranglistám! *-*

HÉÉÉÉ MA VAN A BOLONDOK NAPJA!!! >O < Akkor ez az én napom ... *-* Juhéé >.Ilyenkor mit kell mondani? hogy "Kellemes bolondok napját"? o_O vagy mondunk ilyen kor egyáltalán valamit...? O_o ........ ... ... .. . ....

Tegnap a suliban Lacika rátette véletlenül a széket a fájós lábujjamra/sebészet/...nagyon kellemes volt... -....-v Haza fele a buszon volt egy lány,aki annyira bámult ... O.O már zavart ... -.-" de lehet,hogy csak azon gondolkodott,fiú vagyok-e vagy lány? xD Mivel a hajam leghosszabb szála 7 és fél centiméter... de na... én így szeretem és pont. Tamásék is mindig ezzel piszkálnak,hogy a természetem és hajam miatt olyan vagyok mint egy fiú, DE ÉN ESKÜSZÖM,HOGY LÁNY VAGYOK! >O <
Ezért Tamásékkal gyakran szoktunk vitatkozni,de csak heccből... :P
Aztán este Kingivel fanyelven msneztem... közben írta át fanyelvre a töri leckéjét... :P Mi sem vagyunk betegek... >.< Éjszaka sokáig fent voltam...nem tudtam aludni,fájt a fülem... c-..-c reggel... mit reggel, hajnalba csörgött a telefon .. kelnem kellet,de dobtam egy gyors SMS-t Lillának,hogy nem megyek és azzal a lendülettel vissza aludtam... ^-^" 11kor keltem fel...úgy éreztem magam,mint aki másnapos,pedig nem alkoholizálok... x_x végül is sikerült magamhoz térnem, azóta csak punnyadok egész nap...édes a semmittevés... *-*

AHH most szerintem előkapom a japán füzetemet és tanulni fogok...japánul *-* Majd leírom a köviben, hogy eddig miket tudok ... addig is さよなら。 ^ ___ ^v


/sayonara/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése