~ 日本 ~

はじめまして...

2010. április 22., csütörtök

Éjjeli bagoly Rita jelentkezik...! : P

Már megint most keltem fel és szintén fél egy.(éjszaka)Ma volt a suliban a sport nap...hulla vagyok!De legalább röpiben 2x megvertük az Ásokat! xD Az már persze nem lényeg,hogy kosáron csúfosan futottunk a vesztünkbe...X)Volt még kötél húzás,nem tudom,hogy nyertünk-e xD nagy volt a kavarodás, nem tudtam követni a szálakat...X)

Ma volt tűzriadó a suliban!!! *-* De nem volt tűz csak egy hülye gyerek játszott a kapcsolóval és beindította...xD Nekünk épp Németünk lett volna,de mivel ki kellett "menekülni" az udvarra,ezért elmaradt! Hurráá *-* Minden osztály kint volt az udvaron...kivéve az Ásokat,mert nekik igazgatónővel volt magyar órájuk és írtak...de az igazgató nőt nem nagyon izgatta...pedig kiderül,hogy tényleg volt egy kis "tűz" szerűség...mert szállt a füst xD De ők írtam és kész...az sem érdekelte volna,ha bennégnek...ez egy igazi vérbeli igazgatónő "Életemet az iskoláért!" X) A tűzriadó kb. egy óráig tartott utána pedig jött az "ének" xD Vagyis az óra amikor tanárnő szólózik mi meg csak nézzük... :P A szünetben Csabának küldözgettem ~Blutuszon~ koreai zenéket...azt mondta tettszik neki! : D Utána nyelvtan volt...ma írunk TZ-t... -___-"v nem szeretem a nyelvtant,olyan idegesítő... saját anyanyelvem és mégis... (-_-' ) Aztán kezdődött a SportNap...Haza felé vettem egy szál "narancssárga" rózsát anyukámnak...ma volt a névnapja *-*

Most mennem kell tanulni,holnap felelek kémiából,Témazárót írok nyelvtanból,fizika óra lesz(haelmondhatámhogyutálom)Német...egyre hülyébb leszek németből...kezdek megijedni x___O + Versmondás (ó~ uram add,hogy tanárnő elfelejtse ÁMEN...)Utálom a pénteket,nagy szívás...fizika,matek,német,kémia,nyelvtan,irodalom...egyszer a Pénteki órarendbe fogok belehalni .... x__X ~nincs igazság~...De legalább Péntek délután megyünk focizni Gergőékkel...Jön Lilla is... ezért érdemes túlélni a pénteket.... :P

NADE most a bejegyzés végére értem...menni kell tanulni -__-"
Viszlát legközelebb... ^___^V

~PÍÍÍSZ...~!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése