~ 日本 ~

はじめまして...

2011. január 8., szombat

2011 Újévi koncert! :D

Először is BÚÉK! xd Hát megértem ezt is! 2011 (Y) egy csöppet még azért fura...de majd csak hozzá szokom xd Szilveszter után ... elsején (milyenmeglepőxd) az az Január első napján este kíváncsiságból betévedtem egy hangversenyre :D Ilyen komolyzenei izé...röviden xd Volt Strauss,Bartók, a My Fair ladyből egy kis részlet meg volt még opera is! Erkel Ferenc Hunyadi László c. operájának egy részletét is "-muzsikázták-" aztán volt egy Opera énekesnő is aki Énekelt is.... ez volt az egyetlen rész amikor énekeltek...:D DE NEKEM TETSZETT! :D Azt hiszem hogy jövőre is elmegyek az Újévi koncertre! :D Mert én csipáztam...xd és lehet h egy szál magam képviseltettem a korosztályom de nekem akkor is bejött! :D A koncert alatt láttam Mazsorett előadást...balettot ... ami úristen O: nagyon jó volt! Egyszer egy ilyen jellegű rendezvényt szerintem mindenkinek ki kellene próbálni! :D (<-- na ez már tényleg reklám szagú...xd) :D Aztán már a suliban ofő kérdezte h mit csináltam szünetben...és hát mondtam -ezt- ő meg azt mondta...h "Ó azt én a TVben néztem!" szal' ennyi! :D De élőben tuti h jobb volt :D A belépődíj egyben tombola is volt xd :D és hogy őszinte legyek rettegtem h megnyerem a fődíjat...mert az egy 2 személyre szóló utazás volt...és ha megnyertem volna...oda h mentem volna el 4 tagú családommal? xd De hát mint kiderül a -szerencse- nem állt az oldalamra és hát nem én nyertem...mint úgy nagy általában xd :D Életemben eddig egyszer nyertem tombolán...nade akkor a fődíjat! Egy zenélő és táncoló Mikulást...! :D Sikerélményem volt! :D
Szegény fejem....hétfőn vár rám 2 TZ -.- Kémia és Töri ... normál esetben nem félnék a töritől mert azt csipázom...de nem ezt a témakört...-.- valahogy nem bír érdekelni -.- még nem tudom mi lesz ennek a vége...de azért bízok a félévi 4esben !!! :P A kémia az meg hát kémia... jobb nem is beszélni róla...majd Ádám mellé ülök xd
Aztán majd szerdán írok magyarból...mássalhangzó törvények..dehát :D pitedolog xd illetve nagyon remélem h az lesz! xd mert ha nem ...akkor ott a baj már nem kevés!

A bejegyzésnek ITT van vége! :D

Ui: szerintem most elég bénán fogalmaztam..de hát hajnal 3van =.= egyértelműen fáradt és megviselt szal' elnézést kérek majd még vmikor jelentkezem! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése