~ 日本 ~

はじめまして...

2010. december 29., szerda

A krumpli az igazi burgonya!

Azért egy csöppet pofátlan vagyok.... 1 és fél hónapja nem adtam életjelet magamról..dehátmitszámít...lényeg az h nem voltak olyan nagy történések az életemben ami olyan komolyabb említésre méltóak! :D ...amiazértjódologisrészben :D De azért zajlott az élet...
Az eltelt idő alatt megejtettünk egy ősziszünetet...egy karácsonyt...és egy téliszünetetis(hellyelközel)...még azt is megértem hogy Parókát vettem az Aldiban xd Nem beszélve arról hogy szenvedélyes szerelembe estem a savanyú uborkával... xd és tényleg mert rájöttem hogy imádom! (Y) :P Arra is rájöttem hogy császár vagyok Biliárdban xd Páran az osztályból a srácokkal (Csabi,Ádám,Gergő,Krisz) suli után már-már szinte rendszeresen járunk Biliárdozni...és hát be kellett látniuk h istenkirályvagyok! xd :P ..vagy csak szerencsémvan...de azért két csíkos golyót 1 lyukba 1 ütéssel leküldeni... :D xd (Y)
Sokat gondolkodtam...és rájöttem arra...h már annyira nem vagyok olyan szinten japán fan mint régen...O: Animét már csak ritkán nézek (köszönhetőannakhaFlashizémindigkicseszvelem...) Már írni sem tudok rendesen japánul... a hiraganák tökre elvesztek...a katakanákat meg rendesen meg se tudtam tanulni... O: Nem emlékszek rám semmire......de jó és hasznos időtöltés volt az biztos! :P Csak azt nem szeretem h amikor ilyen idegen emberek akik csak látásból...vagy a suliból ismernek és megtudják a japán mizériámat ... akkor ott szólnak be ahol tudnak. Bár az h beszólnak nem nagyon izgat...sokkal inkább az aggaszt h ezek az okos emberek... olyan negatív és rosszindulatú képet festenek le rólam...félek h azok az emberek akiknek valamennyire is szimpatikus voltam(Márhavoltilyen) akkor azoknak a szemében egy olyan kis buzgómócsing hülye gyerek képe alakul ki aki csak különcködik... és ez az a dolog amitől rosszul vagyok...mert annak ellenére vagyok én a gyökér hogy nem is ismernek...és valahogy azt érzem h elnyomják a szociális életem ... ! És ezt valahogy nem csipázom...de valószínű hátra lévő diákéletem így fog már lecsengeni.... de nemgáz jön még majd kutyára kamion! :D
A TV-ben megy ez az új hülyeség...a VALÓVILÁÁG ... szószerint egy "mocsok" (<--utálomeztaszótxd) Tényleg az...persze csak szerintem... meg hát lehet h azt mondom h szR de attól még nézem...mert érdekel végül is.... És szerintem a RTL-t valahogy baromira nem érdekli az h a néző éppen most szereti e azt amit lát vagy sem...mert amíg a nézettség meg van addig gond egy szál se...szerintem! Bár ehhez mit még oly sok mindenhez nem értek! :D A legtutibb az egészben a Szandika xd (Y) NADE MIND1 ENNYI ELÉG LEGYEN A VALÓVILÁGRÓL...végtérre is azt nem szeretem! xd

Nem régiben gazdagabb lettem 1 darab koiponttyal! (Y) :D Piros(bárezinkábbnarancsárgaxd) fehér koi ponty (álcázott aranyhal xd) Neve DeltaTééé :D Fizika órán amikor figyelek ilyen hülyeségek ragadnak rám xd .. egyébként ha most nagyon királyvagyok akkor talán félévkor 5 leszek fizikából xd ...de hát addig még sok paszulyt kell megenni! xd és istenem...hát én sírni fogok...mikor volt ilyen h fizikából ötös... xd UTÁLOM...de nagyon! xd Bár nem jobban mint a kémiát.... hát nem merem megkockáztatni azt hogy kémiából meglesz a hármasom... A kémia az egy undorítótantárgy! fúj!!! Egyedül az nyugtat hogy nem kell majd belőle érettségiznem xd de azért majd igyekezni fogok... mekkora szégyen lenne már megbukni xd meghát akkor hogy fogok én tovább tanulni xd ...hülyekémia...aljas!

Most jut eszembe hogy hátra van még egy Szilveszter! ... Amit nem is tudom h hogy kéne eltölteni...gondoltam már arra is h Lillát áthívom ...és éjfélig -fészbukozunk- xd Egyenlőre még lövésem sincs a dologról! De majd csak elválik valahogy...mint ágtól a levél! :P

NADE a mostani blogger fertály óra lecsengett! 2011ben re! :D

Ui: ami a címet illeti...az csak kis hétköznapi igazság...mert senki nem használja azt a szót hogy burgonya....mert a mekiben sem azt mondod h sült burgonya...hanem h sült krumpli...én legalább is még nem találkoztam olyan emberrel aki rendszeresen használná a burgonya szót...meg úgy különben is milyen szó már az h burgonya...nemis szeretem kimondani... a krumpli az jobb! (Y)

Ui2: xd a helyesírási hibákért külön elnézést kérek! :D xd

2 megjegyzés:

  1. リタ一さん、しばらく。

    A savanyú ubi az valóban finom. :D

    Pont most nézem a Devil May Cry-t, abban vannak ilyen billiárd trükkök. XD

    Én elővettem megint a Lets Learn Japanese Basic 1-et, bár lehet, hogy sose fogom használni a nyelvet (bár ezt erősen kétlem), akkor is megtanulom. :D

    Nekem még nem szóltak be azért, mert japán fan vagyok, lehet nem mertek. ;P Az biztos, hogy elbeszélgetnék ezekkel a gyors véleményalkotókkal. Aki pedig ezek alapján ítél meg, arra csak az tudom mondani hogy ...alacsony a kerítés...

    Én távol tartom magam az ilyen valóvilág mizériáktól. Egyébként valóban "mo...k", ezen nincs is mit részletezni. :)

    A fizikát könnyebb megtanulni, mivel nem annyira magolós, mint a kémia.

    Ja, egyébként:
    B.Ú.É.K. :P

    Ui.: Már volt egyszer-kétszer, hogy használtam a burgonya szót: b-u-r-g-o-n-y-a ^_^"

    VálaszTörlés
  2. Óköszönöm! (: Sikerekben gazdag boldog új évet kívánok! :D

    Burgonya burgonya burgonya...nem tetszik .... ezzel a szóval hadilábon állok xd (Y) :D Fizika...kémia...lassan már kezdek velük úgy lenni hogy csak görbüljön...de az tény hogy a kémia sokkal de sokkal aljasabb tantárgy mint a fizika...de mondjuk nins baj a kémiával... egészen addig ameddig nem kell ilyen tömegszázalékot meg ilyen moláris hülyeségeket számolni -.- mert az... áh ... általában mindig a TZban tipikusan ezek a feladatok azok amik sok pontot érnek...és nekem általában itt reszelnek -.- A fizikát is csak addig csipázom...amit nem kell valamit számolni... de hát a fizika az arról szól h számolunk.. -.- És ha már itt tartunk a fő problémám...amiből ered a többi problémám az a matek... -.- Nincs még egy olyan tantárgy amit jobban utálnék... Matematika ... Arra születni kell! -.- Nálam valahogy az összeadásnál,kivonásnál,szorzásnál,osztásnál és az egyenleteknél meg állt a tudomány...és olyan h geometria...Pitagorasz...kerület...terület....térfogat... rágondoloksírok -.- De ha nagyon rászánom magam meg gyakorolok egy TZ erejéig megmarad a fejemben...de utána -.- Én csak a humán tantárgyakat csipázom :D Magyar Irodalom Töri -aztkalapkabát- xd (Y) :D

    A Japánt szerintem most egy időre félre teszem...A sulin kívül meg vannak nekem barátaim. Már lassan kezdek vele úgy lenni h ha lecseng a 4 év a suliból...azokkal a gyökerekkel úgyse találkozok..addig meg ha kell fél lábbal is...! :P :D

    Devil my Cry ... azt is régen nagyon elkezdtem nézni... 2 részt ha láttam és csak az eperfagyi meg a pizza maradt meg belőle xd (Y) :D De jó volt! :D

    A Savanyú Uborka pedig egyszer világuralomra fog törni! :D

    VálaszTörlés